RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:57   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21411صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیچهارشنبه، 5 شهریور 1393 - 16:07
فروش اجساد؛ منبع درآمد جدید تروریست های داعش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

تروریست های داعش در نیمه ژوئن (3 ماه پیش) و پس از عقب نشینی نیروهای عراقی، منطقه السعدیه را به تصرف خود درآوردند و بعد از آن نسبت به اعدام سرکرده گروههای مسلحی که رقیب آنان بودند، اقدام کردند.
خانواده یکی از اعضای ارشد گروه نقشبندیه برای تحویل گرفتن جسد وی 50 هزار دلار به تروریست های داعش پرداخت کرده اند.

به گزارش ایرنا، یک منبع محلی عراقی در گفت وگو با سومریه نیوز گفت: خانواده فردی موسوم به ˈابو داوودˈ که از اعضای ارشد گروه نقشبندیه (از گروه های هم پیمان با داعش) بود مبلغ 50 هزار دلار برای تحویل گرفتن جسد وی و سه تن از همراهانش از طریق یک واسطه به داعشی ها پرداخت کرده اند.

فرد مذکور دو هفته قبل، پس از گرفتار شدن در کمین نیروهای داعش در اطراف منطقه السعدیه در 60 کیلومتری شمال بعقوبه به همراه سه تن از دوستانش دستگیر و سپس اعدام شد.

این منبع محلی افزود: داعش مبلغ 150 هزار دلار آمریکا برای تحویل دادن اجساد این سه نفر درخواست کرده بود اما واسطه ها توانستند این مبلغ را تا 50 هزار دلار کاهش دهند و این اجساد صبح امروز در مکانی نزدیک به ورودی غربی السعدیه به خانواده هایشان تحویل داده شد.

در برهه اخیر، گروهک تروریستی داعش رویکرد جدیدی را در مبادله جسد قربانیان در ازای مبالغ هنگفت در پیش گرفته و بسیاری از خانواده های عراقی، برای گرفتن جسد فرزندان خود باید مبالغ قابل توجهی پرداخت کنند و این مبادله ها از طریق واسطه هایی صورت می گیرد که با سرکردگان داعش ارتباط نزدیکی دارند.

تروریست های داعش در نیمه ژوئن (3 ماه پیش) و پس از عقب نشینی نیروهای عراقی، منطقه السعدیه را به تصرف خود درآوردند و بعد از آن نسبت به اعدام سرکرده گروههای مسلحی که رقیب آنان بودند، اقدام کردند.

از جمله این گروهها می توان به گروه ˈنقشبندیهˈ (به ریاست ˈعزت الدوریˈ معاون سابق دیکتاتور معدوم عراق)، جیش الاسلام و انصار السنه اشاره کرد.

 

تعداد بازدید: 544 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING