جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 03:20   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21419صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیچهارشنبه، 5 شهریور 1393 - 17:30
برندگان جشنواره نوروزی شرکت کفش ملی مشخص شدند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مراسم قرعه کشی انتخاب برندگان جشنواره فروش نوروزی شرکت کفش ملی با حضور نمایندگان محترم دادستانی و رسانه ملی، مسئولان جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران، جمعی از تولید کنندگان و مدیران مجموعه در روز شنبه 25/5/93 در محل اصلی شرکت برگزار شد.

در این مراسم برندگان شش دستگاه خودرو پراید بر اساس قرعه کشی صورت گرفته از شهرهای تهران ، شهرکرد ، شیراز ، بم ، رشت و تبریز مشخص و معرفی شدند.

همچنین برندگان 17 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش هر کمک هزینه ، هشت میلیون ریال نیز از نقاط مختلف میهن عزیزمان ایران بر اساس قرعه کشی انتخاب و معرفی گردیدند که نتایج کامل قرعه کشی در وب سایت کفش ملی به نشانیwww.mellishoeco.com  جهت اطلاع درج گردیده است.

جشنواره ویژه بازگشایی مدارس شرکت کفش ملی نیز با عرضه محصولات متنوع و جدید همراه با جوایز ارزنده شامل صدها سکه طلا و میلیونها تومان بن خرید کفش از اول شهریور ماه آغاز و تا پانزدهم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، برای شرکت در این قرعه کشی کافی است مشتریان گرامی شماره سریالهای روی فاکتور خرید خود، هر بار یک سریال را به شماره 30008293 ارسال نموده و فاکتور را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگهداری کنند.

تعداد بازدید: 2851 ، امتیاز کاربران: 10 (2 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی