پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21430صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 16:47
طرح‌اصلاح‌قانون‌استخدام‌حق‌التدریسی‌هاردشد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

نمایندگان مجلس کلیات طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را رد کردند.
تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان کلیات طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند.

در جریان بررسی کلیات این طرح غلامرضا کاتب پیشنهاد سلب یک فوریت زا طرح مذکور را مطرح کرد اما نمایندگان با 98 رای موافق، 91 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 221 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان با آن مخالفت کردند.

وکلای ملت در نهایت با 109 رای موافق، 74 رای مخالف و 19 رای ممتنع از مجموع 219 نماینده حاضر در صحن علنی کلیات این طرح را رد کردند.

بر اساس این طرح که دو فوریت آن  در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس به تصویب رسیده بود اما کلیات این طرح در جلسه امروز رد شد وزارت آموزش و پرورش مکلف می شد مربیان پیش دبستانی و مربیان خرید خدمت آموزشی را که در اولویت استخدام قرار دارند، بدون رعایت ماده 8 این قانون به صورت حق التدریسی به کار گیرد.

این طرح از سوی جمعی از نمایندگان و در پی تجمعات مکرر معلمان حق التدریسی و مربیان پیش دبستانی در مقابل صحن علنی مجلس تهیه شده بود اما در نهایت با رد شدن آن از دستور کار مجلس خارج شد.

تعداد بازدید: 895 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی