جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:37   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21439صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 12:58
جمع آوری حدود 2 هزار تابلوی توقف ممنوع در تهران
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور با اشاره به زمان بندی برای 448 تابلوی توقف ممنوع در مناطق مختلف شهر تهران گفت : توقف خودروها در ساعات غیر از زمان مشخص شده در این مکان ممنوعیتی ندارد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از جمع آوری یک هزار و 933 تابلوی توقف ممنوع از معابر پایتخت خبر داد و گفت: این اقدام برای جلب رضایت مردم انجام شد.
 
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ عین الله جهانی، افزود: از این تعداد یک هزار و 441 تابلوی توقف ممنوع و 492 تابلوی توقف ممنوع حمل با جرثقیل است که از معابر پایتخت جمع آوری شده اند.
 
وی با اشاره به زمان بندی برای 448 تابلوی توقف ممنوع در مناطق مختلف شهر تهران گفت : توقف خودروها در ساعات غیر از زمان مشخص شده در این مکان ممنوعیتی ندارد.
 
جهانی با اشاره به جمع آوری 61 تابلوی توقف ممنوع از مقابل مساجد پایتخت، افزود: این اقدام در جهت تامین آرامش نمازگزاران جهت انجام فریضه الهی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: بررسی و آمایش تابلوهای راهنمایی و رانندگی توسط کارشناسان مناطق پلیس راهور تهران بزرگ همچنان ادامه دارد تا در صورت نیاز، اصلاحات لازم صورت پذیرد .
 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت با اشاره به آموزش رفتگران شهرداری برای عبور و مرور و تردد از سطح خیابان، اظهار کرد: غفلت برخی رفتگران خدوم شهرداری در زمان نظافت در معابر بزرگراه ها موجب تصادف های منجر به فوت شده است .
 
جهانی با اشاره به تاکیدات پلیس راهور پایتخت مبنی بر نظافت مکانیزه معابر شهری و بزرگراه ها، افزود: کماکان شاهد آن هستیم که رفتگران شهرداری توسط پیمانکاران ، بدون آموزش و راهنمایی لازم برای نظافت معابر به کارگرفته می شوند.
 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه 4 پلیس راهور تهران بزرگ با همکاری سازمان خدمات شهری شهرداری تهران اقدام به برگزاری کلاس آموزشی و توجیهی متناسب با رفتگران شهر کردند .
 
طرح جمع آوری تابلوهای غیر ضروی ˈپارک مطلقا ممنوع و حمل با چرثقیل ˈ از سیزدهم مرداد ماه در شهر تهران به اجرا درآمد.

 

تعداد بازدید: 833 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
علی علوی
|    | 1393/6/6 - 23:35 |     0     0     |
همه دروغ است پلیس برای خود کاسبی درست کرده در شهرستان آمل در استان مازندران پلیس با کسانی که چرثتقیل دارند قراردادبستند که روزی 70 ماشین را به پارکینک ببرند فقط جهت دریافت پول نه رعایت قانون توسط رانندگان.باور نمی کنید؟ بله باور خیلی سخت است.یک پلیس هم ماشین مرا جریمه کرد وهم چرثتقیل برد انشاالله این پول ،پول.....


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING