RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:03   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21463صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیشنبه، 8 شهریور 1393 - 11:49
اندروید L در ماه اکتبر منتشر می‌شود؟
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

ممکن است نخستین اسمارت فون اندروید وان در هفته آینده آماده فروش در هند شود. اگرچه این خبر خوبی است، اما شاید مهم‌ترین نکته ای که در گزارش جدید دیده می‌شود، ارائه اندروید L برای این اسمارت فون ها در ماه اکتبر است. چنین تاریخی بدین معنی خواهد بود که دیگر اسمارت فون های اندرویدی نیز با فاصله نه چندان زیادی می‌توانند در انتظار دریافت اندروید L باشند.

 
هنگامی که بحث اندروید وان به میان می‌آید، اخبار مربوط به آن را سخت می‌توان در رسانه‌ها پیدا کرد، چون گوگل تمایلی به طرح جزئیات آن ندارد. این پروژه در ماه ژوئن و طی کنفرانس Google I/O معرفی شد و حالا خبر رسیده که زودتر از انتظار ما این پروژه به مرحله تجاری وارد خواهد شد. 
 
 
اگر گزارش امروز اکونومیک تایمز صحیح باشد، باید در هفته آینده شاهد رونمایی و آغاز فروش نخستین محصول حاصل از پروژه اندروید وان باشیم. گفته شده این اسمارت فون که هفته آینده در هند آماده فروش می‌شود، دارای قابلیت دریافت دو سیم کارت، دوربین عقب 5 مگاپیکسل و یک باتری 1700 میلی آمپر ساعتی است. بقیه ویژگی‌ها نیز احتمالا شامل یک گیگابایت رم، پردازنده ای چهارهسته ای، اسلات کارت میکرو اس دی و اندروید 4.4 کیت کت می‌باشد.
 
Micomax ، Karbonn و Spice کارخانه‌های هندی شریک گوگل در پروژه تولید اسمارت فون های اندروید وان هستند و هنوز مشخص نیست که کدام یک از آن‌ها نخستین اسمارت فون وان را به فروش می‌رساند.
 
اکونومیک تایمز در ادامه گزارش خود به قیمت 115 تا 165 دلاری چنین اسمارت فون هایی اشاره داشته که به نوبه خود تجربیات محصولات میان رده تا بالارده را به کاربر فراهم می‌کنند.
 
یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این گزارش به زمان معرفی اندروید L برای اندروید وان ها باز می‌گردد. زمان گفته شده برای این انتشار ماه اکتبر است؛ پس شاید بتوان با فاصله ای حداکثر یک ماهه انتظار ارائه آن برای دیگر اسمارت فون های بازار را نیز کشید. بدین ترتیب نگرانی‌ها برای انتشار دیرهنگام اندروید L برای اسمارت فون های غیر از پروژه نکسوس و وان (و سیلور؟) تا حد زیادی از بین می‌رود.
 

طبق اعلام قبلی، گوگل میلیون‌ها دلار را بر روی دستگاه‌های اندروید وان سرمایه گذاری خواهد کرد. نتایج چنین سرمایه گذاری تا همین پایان امسال م

تعداد بازدید: 595 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی