پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:55   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21464صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیشنبه، 8 شهریور 1393 - 13:52
رکورد جدید واتس اپ
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

توییتی که امروز رییس شرکت واتس اپ ارسال کرد، نشان از جذب 600 میلیون کاربر فعال ماهانه برای این سرویس پیام رسان است.

 
این روزها جنگ اپلیکیشن های پیام رسان به بالاترین حد خود رسیده و در این میان واتس‌ اپ بیشترین دنباله رو را برای خود یافته است. شاید اگر بیشتر فکر کنیم تصمیم فیس بوک برای خرید 19 میلیارد دلاری را اندکی به حق بدانیم!
 
امروز رییس شرکت واتس اپ جان کوم با ارسال توییتی در اکانت توییتر خود ارزش بالای این شرکت را بار دیگر به همگان یادآوری کرد؛ واتس اپ توانسته به رکورد 600 میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند.
 
آخرین باری که از میزان کاربران واتس اپ خبری شنیده بودیم به ماه آوریل (چهار ماه قبل) باز می‌گردد که کوم میزان کاربران فعال را 500 میلیون عدد عنوان کرده بود. در همان زمان فیس بوک نیز در گزارشی اعلام کرد که 200 میلیون کاربر فعال ماهانه برای اپلیکیشن پیام رسان خود در اختیار دارد. با یک جمع ساده فیس بوک می‌تواند حالا به داشتن حداقل 800 میلیون کاربر افتخار کند. البته اگر 200 میلیون کاربر شبکه اینستاگرام را ندید بگیریم!
 
دومین اپلیکیشن پرچمعیت پیام رسان دنیا وی‌چت است که صاحب 438 میلیون کاربر ماهانه می‌باشد. این اپلیکیشن اگرچه در کشور چین دارای کاربران فوق العاده بسیاری است، اما هنوز چون واتس اپ موفق به گسترش نفوذی بالا در دیگر نقاط دنیا نشده است.
 
رتبه سوم این لیست را اپلیکیشن لاین با 400 میلیون کاربر تصاحب کرده است که البته این آمار به ماه آوریل باز می‌گردد.
 
فیس بوک مدتی قبل بخش پیام رسان اپلیکیشن فیس بوک را از آن جدا کرد و پس از آن بود که زاکربرگ نیز اعلام کرد که در نهایت این اپلیکیشن پولی خواهد شد. این گفته را بگذارید کنار فعالیت تقریبا رایگان واتس اپ با دریافت مبلغ ناچیز 1 دلار برای هر سال. جدایی بخش پیام رسان فیس بوک، سیاست پولی شدن آن و همچنین رایگان بودن واتس اپ همگی نشان از یک اتفاق مهم دارد؛ واتس اپ تا پولی شدن راه درازی در پیش ندارد!

 

تعداد بازدید: 891 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی