شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21828صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 23 شهریور 1393 - 21:00
18هزار تشکل دانش آموزی در طرح جامع جمع آوری زباله خشک مدارس مشارکت دارند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

شهرری- ایرنا- معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه بیست تهران از اجرای طرح جامع جمع آوری پسماند خشک در مدارس و مراکز آموزشی توسط 18هزار تشکل دانش آموزی این منطقه جنوبی خبرداد. ...

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه بیست، "سعید شیرازی" با اشاره به اینکه فعالیت های ویژه فصل بازگشایی مدارس با 67 عنوان فعالیت امورشهری این منطقه آغاز و تا 20 مهرماه ادامه دارد، افزود: ایجاد 18 تشکل دانش آموزی بازیافت، توسعه کلبه های بازیافت در مدارس، ارائه آموزش های اجتماع محور، توزیع هفتاد هزار کیسه بازیافت از جمله برنامه های پیش بینی شده در طرح جامع جمع آوری زباله خشک مدارس است که در قالب طرح استقبال از مهر 93 با مشارکت دانش آموزان اجرا خواهد شد.
وی به ساماندهی غرفه های بازیافت منطقه 20 نیز اشاره کرد وافزود: اجرای برنامه های متنوع آموزشی و اطلاع رسانی، جمع آوری کتب و دفاتر سال قبل دانش آموزان و تعویض مخازن مراکز آموزشی و معابر پیرامون آن از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در آستانه سال تحصیلی جدید است.
شیرازی ساماندهی پسماند خشک و تر از مبدا را از اولویت های مدیریت شهری در جهت کاهش هزینه های تحمیلی به این مجموعه برشمرد و گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان از تاثیرگذارترین اقشارجامعه برای ترویج فرهنگ جمع آوری پسماند خشک در خانواده و جامعه هستند، اکثر فعالیت های آموزش محور بازیافت در مدارس و با مشارکت دانش آموزان انجام می شود.
معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه بیست در پایان افزود: اجرای طرح جامع جمع آوری پسماندهای خشک خانگی از درب منازل در محله های 20 گانه در قالب آموزش های عمومی و چهره به چهره کارشناسان، حضور ماشین های ملودی دار برای جمع آوری پسماند و تحویل کد اشتراک پسماند به شهروندان از دیگر فعالیت های امور شهری برای نهادینه شدن این مهم است که در حال حاضر به صورت آزمایشی در محله 13 آبان در حال اجراست و با نهایی شدن آن در تمامی محله های منطقه 20 اجرا می شود.

تعداد بازدید: 630 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی