RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:07   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21878صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیسه شنبه، 25 شهریور 1393 - 14:09
مخابرات تهران: توسعه پهنای باند در یک سال، برابر 10سال گذشته بوده
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

شرکت مخابرات استان تهران ، در سال 92 ، 247 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش دیتا وشبکه داشته است که برابر 68 درصد رشد نسبت به سال 91 ، می باشد . با این سرمایه گذاری در طول یکسال اخیر ، بیش از مجموع 10 سال گذشته پهنای باند اینترنت این شرکت افزایش داشته است .
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران شیدایی ، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: پیش می بینی می شود در سال 1393 ، سرمایه گذاری برای توسعه دیتا وشبکه در مخابرات استان تهران به 310 میلیارد تومان افزایش یابد . با این سرمایه گذاری ها ظرفیت شبکه از 400 به 600 گیگابایت می رسد .وی افزود : براین اساس ، تمام نیازهای پهنای باند اپراتورهای تلفن همراه در کشور مانند همراه اول ، ایرانسل ، رایتل وسایر اپراتورها ، درشبکه استان تهران را پاسخگو خواهیم بود .
 شیدایی ، یکی از اهداف برنامه توسعه در شرکت مخابرات استان تهران را به روز رسانی تلفن ثابت و واگذاری ADSL دانست و گفت : در بخش دیتا نیز اهدافی چون ایجاد جاذبه در ارایه سرویس ADSL و ماندگاری و وفاداری مشترکان دنبال می شود .
 وی افزود : برای ایجاد جاذبه در ارایه خدمات ADSL مخابرات ، قصد داریم با باندلینگ سرویس حوزه Voice و data افزایش سرعت اینترنت را بالا برده و ارایه خدمات ارزش افزوده ، سرویس متفاوتی را نسبت به سایر اپراتورها ارایه کنیم .
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران در خصوص ماندگاری مشترکان نیز گفت : شرکت مخابرات می بایست با تقویت امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش ، اعتماد در مشترکان خود را بالا برده و باعث ماندگاری ووفاداری آنها به برند مخابرات شود .
 

 

تعداد بازدید: 466 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING