شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:16   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21915صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیچهارشنبه، 26 شهریور 1393 - 03:26
مقتدی صدر هشدار داد: به آمریکایی ها حمله می کنیم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه "السومریه" گزارش داد که "مقتدی صدر" رهبر جریان صدر در اظهاراتی به اخبار منتشر شده درباره احتمال بازگشت مجدد نظامیان آمریکایی به عراق واکنش نشان داد.

وی تاکید کرد: در صورت بازگشت نظامیان آمریکایی به عراق آنها را هدف حمله قرار می دهیم.

مقتدی صدر در عین حال افزود: نیروهای ما در صورت ورود نظامیان آمریکایی به عراق، از نقاط درگیری علیه تروریست‎ها عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی افزود: پس از مقاومت قهرمانانه نیروهای مردمی و نظامی عراق و مقاومت جریانهای سیاسی، توافق امنیتی امضا شده میان آمریکا و عراق دیگر هیچ ارزشی ندارد.

مقتدی صدر همچنین تاکید کرد: دولت عراق حتی در مواجهه با داعش، نباید به سوی  اشغالگران دست نیاز دراز کند.وی همچنین تاکید کرد: مردم عراق با برگزاری تظاهراتی گسترده، نظر خود را در قبال این مسئله اعلام خواهند کرد.رهبر جریان صدر تاکید کرد: کاخ سیاه (کاخ سفید) اخیرا تصمیم گرفته حملات خود را به خاک مقدس عراق از سربگیرد. به نظر می رسد آمریکایی ها در پی پیشمانی از عقب‌نشینی نمایشی از عراق، این تصمیم را اتخاذ کرده اند.

وی با هشدار شدید به آمریکایی درباره پیامدهای دخالت نظامی در عراق، تاکید کرد: اگر به عراق بازگردید همچون گذشته که آتش سوزان ناشی از اقدامات خود را چشیده بودید، دوباره از دخالت پشیمانتان می کنیم.

 

تعداد بازدید: 462 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی