پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:17   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21950صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 14:03
پیگیر حقوق مسلم خانواده دانش آموزان غرق شده اراکی هستیم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

اراک - ایرنا - رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: این جمعیت پیگیری حقوق مادی و معنوی و برخورد قاطع با متخلفان احتمالی در جریان غرق شدن دو دانش آموز اراکی در اردوی اخیر بندر انزلی است. ...

"وحید قبادی دانا" ظهر روز چهارشنبه در دیدار با خانواده دانش آموزان غرق شده اراکی و دلجویی از آنها افزود: جمعیت هلال احمر در کنار خانواده های داغدار این دانش آموزان است و از هیچ کوششی برای شناسایی مسببان این حادثه دریغ نمی کند.
وی گفت: این جمعیت برای همراهی با خانواده دانش آموزان غرق شده در تامین هزینه های پیگیری قضایی این مساله و در صورت تمایل خانواده ها استفاده از وکیل متبحر آماده است.
قبادی دانا اظهار کرد: این مساله با هیچ کمک مادی قابل جبران نیست و فقدان این دانش آموزان را محرومیت جامعه و خانواده آنها از سرمایه های فکری و انسانی می داند.
در این نشست شرح کاملی از واقعه غرق شدن دانش آموزان به خانواده ها ارائه شد.
"بهنام شاملو" 15 ساله و "ابوالفضل روشنایی" 14 ساله دو دانش آموز غرق شده در اردوی مشترک کشوری آموزش و پرورش و هلال احمر در بندر انزلی با عنوان المپیاد کشوری دادرس هستند.
450 دانش آموزان از سراسر کشور در قالب المپیاد طرح دادرس در این اردو شرکت داشتند که این دو قربانی اراکی در روز 19 شهریورماه امسال در دریا جان خود را از دست دادند.ک/2

تعداد بازدید: 913 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی