RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:30   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21955صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 03:08
سرویس مدارس برچسب حمل و نقل دریافت می کنند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: سرویس مدارس در سال جاری تحصیلی برچسب مخصوص حمل و نقل دانش آموزی دریافت می کنند. ...

"ابراهیم جهانگیری" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: قرارداد سرویس مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش و کارگروه ماده 18 استان بازبینی و اصلاحات لازم در آن انجام شده است.
وی با بیان اینکه مدیران مدارس دولتی و غیردولتی در چارچوب این قرارداد مجاز به برنامه ریزی هستند، تصریح کرد: هر گونه سرویس دهی به دانش آموزان خارج از ضوابط مندرج در قرارداد ممنوع است.
وی گفت: مدت زمان سرویس دهی و تنظیم قرارداد و اخذ وجه از اولیای دانش آموزان در مدارس ابتدایی هشت ماه و مدارس متوسطه 8،5 ماه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، بیان کرد: نرخ کرایه حمل و نقل دانش آموزان مطابق با مصوبه شورای شهر است و پرداخت هرگونه وجه اضافی خلاف ضوابط است.
وی با بیان اینکه پرداخت حق و حقوق رانندگان سرویس مدارس بر عهده موسسات حمل و نقل دانش آموزی است، گفت: پرداخت هرگونه وجه توسط والدین و مدارس به رانندگان خلاف ضوابط است.
وی تاکید کرد: رانندگان خودروهای سرویس مدارس باید کارت صلاحیت رانندگی سرویس مدرسه با تاریخ اعتبار لازم را مراجع ذیصلاح دریافت کنند.
جهانگیری، اظهار کرد: برنامه سرویس دهی رانندگان باید به گونه ای تنظیم شود که دانش آموزان 15 دقیقه قبل از شروع زنگ آغازین در مدرسه حضور یابند و بلافاصله پس از زنگ پایان سرویس مهیا باشد.
وی گفت: سوار کردن دانش آموز بیش از ظرفیت مجاز خودرو ممنوع است.
وی از خط کشی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی ورودی های مدارس تا اول مهر توسط شهرداری ها خبر داد و گفت: تیم نظارتی مرکب از نیروهای پلیس، نمایندگان معاونت حمل و نقل شهرداری و آموزش و پرورش از ابتدای مهر بر چگونگی سرویس دهی مدارس نظارت می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدیران مدارس موظف هستند پایان هرماه طبق ضوابط مندرج در قرارداد نسبت به پرداخت حق و حقوق رانندگان سرویس مدرسه به حساب شرکت و موسسه طرف قرارداد اقدام کنند.
شش شرکت مینی بوس رانی و 14 موسسه سواری سرویس دهی مدارس شهر کرمان را در سال تحصیلی جدید برعهده دارند.ک/3

تعداد بازدید: 529 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING