RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 07:45   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21956صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 14:09
سامانه ثناد برای ثبت‌نام اتباع بیگانه در مدارس فعال شده است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

اصفهان – خبرگزاری مهر: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر سامانه ثناد (سامانه ثبت نام دانش‌اموزی) برای اتباع بیگانه سطح استان فعال شده است. ...

به گزارش خبرنگار مهر، شهین جوانی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد با بیان اینکه تاکنون 67 هزار و 209 نفر در سطح استان در پایه نخست ابتدایی در سامانه ثناد (سامانه ثبت‌نام دانش‌آموزی) ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: در سال تحصیلی 81-82 نیز 64 هزار و 91 دانش‌آموز در پایه نخست ابتدایی در سطح استان تحصیل می‌کرده‌اند و در سال تحصیلی گذشته نیز 74 هزار و 774 نفر دانش‌آموز کلاس اولی در استان وجود داشته است.

وی با بیان اینکه البته پیش‌بینی میشود که تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی امسال بیش از 70 هزار نفر باشد، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که در سال تحصیلی جدید 76 هزار و 25 نفر در پایه نخست ابتدایی در سطح مدارس استان تحصیل کنند.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه البته تاکنون 71 هزار نفر دانش‌آموز در پایه نخست ابتدایی مورد سنجش قرار گرفته‌اند، ادامه داد: سنجش دانش‌آموزان کلاس اولی تا 15 مهر ماه امسال ادامه دارد و مکانی را در یکی از نواحی که مرکزیت دارد، برای سنجش کلاس اولی‌های بازمانده از سنجش در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آمار اتباع بیگانه کلاس اولی نیز در آمار موجود در نظر نگرفته شده است، تاکید کرد: براساس اساسنامه نظارت کامل روی پیش‌دبستانی‌ها با  آموزش و پرورش است و تمام مجموعه‌های فعال در این حوزه باید مجوز‌های لازم را از آموزش و پرورش دریافت کنند.

جوانی اظهار داشت: در حال حاضر سامانه ثناد (سامانه ثبت نام دانش‌اموزی) برای اتباع بیگانه سطح استان فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استاندارد‌های خاص خود را در ارتباط با محتوا و فضای آموزشی دارد، افزود: افتتاحیه جشن شکوفه‌ها هم‌زمان با افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و نو‌جوان برگزار می‌شود.

منبع خبری: مهر

تعداد بازدید: 1183 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی