پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 23:32   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22005صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 29 شهریور 1393 - 02:14
پیش‌بینی عضو هیات رییسه مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم؛ نجفی معرفی می‌شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

همشهری آنلاین: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بنا دارد از مهلت سه‌ ماهه قانونی خود برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم استفاده کند، پیش‌بینی کرد که محمدعلی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی رییس جمهوری به مجلس معرفی شود. ...


پیش‌بینی عضو هیات رییسه مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم؛ نجفی معرفی می‌شود ایران > قانونگذاری - همشهری آنلاین:پیش‌بینی عضو هیات رییسه مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم؛ نجفی معرفی می‌شود
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بنا دارد از مهلت سه‌ ماهه قانونی خود برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم استفاده کند، پیش‌بینی کرد که محمدعلی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی رییس جمهوری به مجلس معرفی شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا منادی سفیدان در این باره گفت: دولت به طور قانونی برای معرفی وزیر علوم جدید سه ماه فرصت دارد و پیش از این هم معاون پارلمانی وزارت علوم گفته بود که از مهلت سه ماهه استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در هفته آینده، خاطرنشان کرد: عدم معرفی وزیر پیشنهادی علوم پیش از آغاز به کار دانشگاه‌ها مشکلی را در برنامه‌ریزی به وجود نخواهد آورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: زمانی که دکتر فرجی‌دانا از وزارت علوم رفت، تقویم زمانی و برنامه دانشگاه‌ها تهیه شده، برنامه دروس نوشته شده و اساتید هم مشخص شده بود لذا مشکل برنامه‌ریزی در دانشگاه‌ها وجود نخواهد داشت.

منادی سفیدان با بیان اینکه احتمال دارد محمدعلی نجفی از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی شود، گفت: نجفی هم سابقه وزارت دارد و هم از اساتید دانشگاه‌ است.

وی درباره اینکه آیا در صورت معرفی نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، مجلس به او رأی اعتماد خواهد داد یا خیر، اظهار داشت: نجفی پیش از این زمانی که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد تنها با اختلاف یک رأی به کرسی وزارت نرسید.

تعداد بازدید: 1040 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی