صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:50   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22012صفحه نخست » فراخوانیکشنبه، 30 شهریور 1393 - 03:31
اطلاعات جدید کنفرانس ملی رودخانه کارون
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

آنچه که باید درباره نخستین کنفرانس ملی علمی رودخانه کارون دانست
بخش اول
این کنفرانس که از 6 لغایت 8 اسفند ماه 1393 در اهواز برگزار می گردد تحت نظارت علمی بیش از 120 استاد و پژوهشگر با حداقل مدرک تحصیلی دکتری از مراکز دانشگاهی مختلف کشور می باشد. اعضای کمیته علمی دارای تخصص های مختلف می باشند و تنوع تخصص ها در حد امکان تمام جوانب بررسی رودخانه کارون را در برگرفته است و جنبه بررسی رژیم رودخانه و سازه های آبی آنچه اغلب از عنوان این کنفرانس فقط آن را تصور می نمایند یک محور و متناسب با بقیه محورهای کنفرانس می باشد. بررسی اقلیم شناسی، معماری و گردشگری رودخانه کارون نمونه از محورهای کنفرانس رودخانه کارون می باشد و بعضی از تخصص ها دارای زیر مجموعه گرایش های مختلف می باشد. به عنوان مثال محیط زیست دارای گرایش های مانند طراحی محیط زیست یا آموزش محیط زیست می باشد.
با توجه به میان رشته ای بودن ماهیت کنفرانس، این کنفرانس دارای زیر بخش های مختلفی با سخنرانان اصلی مختلف می باشد که هر کدام از بخش ها در مکان متفاوت از بقیه بخش ها برگزار می گردد.
مبنای اصلی انتخاب سخنرانان جنبه تجربی و کاربردی بودن سخنرانی می باشد که با توجه به سوابق چندین ساله شغلی سخنرانان این نکته مشهود می گردد و بخش مطالعات دانشگاهی به عنوان بخش مکمل دیگر یخش ها، به بررسی مطالعات دانشگاهی دانشگاه های استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری در این زمینه ها می پردازد.
بخش تبادل اطلاعات آب در سطح کشور از بخش های جالب این کنفرانس می باشد که شامل تبادل اطلاعات مدیران شرکت های آب و فاضلاب استان های مختلف از جمله مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستائی استان قم است.
جهت اطلاع از آخرین اطلاعات کنفرانس به وب سایت کنفرانس www.karoon1393.ir مراجعه فرمایید.

تعداد بازدید: 704 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی