چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:50   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22052صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 30 شهریور 1393 - 21:30
مدارس ملزم به رعایت نرخ مصوب شورای شهر در دریافت هزینه سرویس هستند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

تهران بزرگ-ایرنا-مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران برای سرویس مدارس پایتخت اعلام شده است. ...

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، میثم مظفر در حاشیه رونمایی از برچسب سرویس مدارس شهر تهران خاطر نشان کرد: همه ساله نرخ پیشنهادی معاونت ترافیک به منظور کرایه سرویس مدارس به شورای اسلامی شهر تهران اعلام می شود که در سال جاری نیز نرخ کرایه سرویس مدارس با 20 درصد افزایش به تصویب رسیده است.
وی ادامه داد:تمامی سرویس های مجاز مدارس شهر تهران که دارای برچسب رونمایی شده سال تحصیلی 93 – 94 هستند، ملزم به عقد قرارداد بر مبنای نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران هستند.
وی تصریح کرد: چنانچه سرویس مدرسه ای از نرخ مصوب تخطی کند پیگیری خواهیم کرد.
به گفته مظفر نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران از طریق آموزش و پرورش به تمامی مناطق و مدارس شهر تهران اعلام شده و مدارس ملزم به رعایت این نرخ هستند .
وی در پاسخ به این پرسش که چرا یک هفته پس از نصب برچسب روی برخی سرویس های مدارس از طرح آن در حضور خبرنگاران رونمایی شده است نیز گفت: همه ساله در پایان مهر ماه توزیع و نصب برچسب سرویس مدارس صورت می گرفت. این در حالیست که امسال با هماهنگی های به عمل آمده ، برچسب ها از یک هفته گذشته توزیع و در حال نصب هستند .
وی تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس از طریق نظارت میدانی از سوی گشت های کنترل سازمان تاکسیرانی و عوامل راهور در طول سال تحصیلی صورت خواهد گرفت .

تعداد بازدید: 699 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی