شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:43   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22060صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیسه شنبه، 1 مهر 1393 - 00:22
تجدیدنظر انصار برای گشت‌زنی در شهر
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

معاون اجتماعی ناجا خبر داد
تجدیدنظر انصار برای گشت‌زنی در شهر
معاون اجتماعی نیروی انتظامی از تجدید نظر انصار حزب‌الله بر فعالیت گشت‌های خود در سطح شهرجهت امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: این نیرو از قالب‌ها و ظرفیت‌های رسمی موجود نظام استفاده خواهد کرد.
خبرگزاری‌ایسنا

سردار سعید منتظرالمهدی درگفت‌وگو با خبرنگار«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، درباره نظر پلیس پیرامون فعالیت گشت‌های انصار حزب‌الله در سطح شهر اظهار کرد: آقای محتشم دبیر کل انصار حزب‌الله در دیدار با رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درخواست دریافت مجوز فعالیت امر به معروف و نهی از منکر کرده بود که پس از مدتی بحث و تبادل نظر مقرر شد انصار حزب‌الله روی طرح خود تجدیدنظر کرده و از قالب‌ها و ظرفیت‌های رسمی و موجود نظام استفاده کنند.

منتظرالمهدی با تاکید براینکه هرگونه فعالیت سازمان‌یافته باید با مجوز مراجع رسمی صورت گیرد، تصریح کرد: اگرچه اهتمام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب همگانی امر پسندیده‌ای است و سیاست ناجا نیز همواره ترویج آن بوده استف اما این موارد باید در چارچوب قانون صورت گیرد و در این راستا پلیس نیز از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا ، چندی پیش انصار حزب‌الله اعلام کرده بود که در قالب گشت‌هایی به امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خواهد پرداخت.

تعداد بازدید: 441 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی