RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:27   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی " سرمایه های انسانی: چالش ، راه کارها و هوش مصنوعی "


  استخدام مالی منابع انسانی بازرگانی


  💣 معرفی پنل شرکتی نماتک 📣


  📣 هفتمین 🎊بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت


  بخشنامه تامین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش یک درصد ارزش افزوده


  بخشنامه 1000/1403/115 مورخ 1403/01/08 دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 1403


  کارجو یان جویای کار در رده های مدیریتی و تخصصی


  اگهی های استخدامی کارفرما یان رده های مدیریتی وتخصصی تهران کرج قم مشهد


- اندازه متن: + -  کد خبر: 22106صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 2 مهر 1393 - 00:38
بررسی جذب لیسانسه‌ها در آموزش و پرورش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

وزیر آموزش و پرورش گفت: روزی که وزارتخانه را تحویل گرفتم 8.5 درصد دانش آموزان در مدارس غیر دولتی مشغول تحصیل بودند در حالی که امسال 12 درصد در این مدارس مشغول تحصیل خواهند شد که این اقدام در راستای تحقق توسعه مشارکتها صورت گرفته است.
بررسی جذب لیسانسه‌ها در آموزش و پرورش

به گزارش ایسنا،‌ دکتر علی اصغر فانی در نشست خبری که به منظور بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 93-94 ترتیب داده شده بود، ضمن عرض تبریک به تمامی دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت،‌ خانواده‌ها و همه ملت ایران به مناسبت بازگشایی مدارس و درود به روح 36 هزار شهید دانش آموز و قریب به 5000 شهید فرهنگی خطاب به دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت گفت: سال تحصیلی 93-94 را با قوت آغاز کنید.

وی افزود: همکارانم در آموزش و پرورش از هشت ماه پیش آماده سازی مدارس را کلید زده بودند. تاکنون 12 میلیون و 260 هزار و 605 دانش آموز در سامانه وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی ما این است که این رقم به 12 میلیون و 700 هزار دانش آموز خواهد رسید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این تعداد دانش آموز در 122 هزار و 278 مدرسه تحصیل خود را آغاز خواهند کرد، گفت: یک میلیون همکار فرهنگی اعم از معلمان و سایر پشتیبانان سال تحصیلی جدید را همراه دانش آموزان خواهند بود.

فانی ادامه داد: آموزش و پرورش در سالی که گذشت در پنج سیاست ساماندهی و بهسازی منابع انسانی، توسعه مشارکت در آموزش و پرورش، ارتقای مدیریت آموزشگاهی، تمرکز زدایی و عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش که ذیل راهبرد اصلی آموزش که کیفیت بخشی است، استوار بود.

فانی با اشاره به بازنشستگی بیش از 18 هزار فرهنگی در اول مهر و تعدادی دیگر از فرهنگیان در طول سال اظهار کرد: علیرغم اینکه هیچ نیروی انسانی جدیدی وارد سیستم آموزش و پرورش نشده است و دانشجو معلمان ما هنوز فارغ ا‌لتحصیل نشده‌اند اعلام می‌کنم که تمام مدارس و واحدهای آموزشی با نیروی انسانی موجود در آموزش و پرورش سازماندهی شده و این در حالی است که حتی در پرداخت اضافه کاری‌های آنها هم تا 15 درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: امر ساماندهی نیروی انسانی در حدود یکسالی که از عمر دولت یازدهم می‌گذرد به خوبی انجام شده است. همچنین باید گفت از روزی که آموزش و پرورش را تحویل گرفتم 8.5 درصد دانش آموزان در مدارس غیر دولتی مشغول بودند در حالی که ظرف این یک سال و با اقدامات انجام شده، نزدیک به 12 درصد دانش آموزان ما در سال تحصیلی جدید در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل خواهند شد و این امر اقدام مهمی است در راستای تحقق سیاست توسعه مشارکت‌ها و به کارگیری توان بخش خصوصی در آموزش و پرورش.

 
توزیع 125 میلیون جلد کتاب درسی در اقصی نقاط کشور

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از 125 میلیون جلد کتاب درسی در اقصی نقاط کشور توزیع شده است، گفت: امسال علیرغم اینکه کلاس هشتم پایه جدید بود و برخی کتب چهارم، سوم و هفتم ابتدایی تجدید نظر شده و 15 عنوان کتاب جدید التالیف داشتیم، معلمانمان دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده و کار خود را با قوت آغاز می‌کنند.

فانی افزود: تعدادی از کتاب‌ها نیز همراه بسته‌های آموزشی نظیر راهنمای معلم، نرم افزار و سی دی توزیع خواهند شد.

 
معلمان، دانش آموزان و فرهنگیان در چارچوب قانون اختیار اظهارنظر دارند

وی با بیان اینکه در سالی که گذشت آرامش در مدارس حاکم بود، گفت: معلمان، دانش آموزان و فرهنگیان در کمال آرامش و در چارچوب قانون اختیار اظهار نظر دارند و ما با کمال میل می‌پذیریم. سالی که گذشت سال حاکمیت اخلاق و روابط انسانی در آموزش و پرورش بود. معتقد به امنیت فرهنگی هستیم و نه فرهنگ امنیتی و آموزش و پرورش شاهد برقراری امنیت فرهنگی در سال تحصیلی گذشته بود و امسال نیز این امر دنبال خواهد داشت.

 
ساماندهی نیروی انسانی ادامه دارد

فانی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی نیز در سال جدید ادامه خواهد یافت، گفت: بحث بهسازی نیروی انسانی را نیز آغاز خواهیم کرد، سال جدید سالی است که کیفیت آموزش و پرورش را هدف اصلی خود قرار داده‌ایم به گونه‌ای که امسال برای اولین بار 250 میلیارد تومان برای کیفیت بخشی اموزشی و اجرای سند تحول بنیادین در بودجه آموزش و پرورش پیش بینی شده و همکارانم در تابستان برنامه‌های کیفیت بخشی را سامان داده‌اند و از فردا شاهد اجرای این برنامه‌های کیفیت بخشی در مدارس خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به روند اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و به عنوان یک راهنمای عمل در آموزش و پرورش مطرح است. از 131 راهکار سند تحول به 40 راهکار آن در قالب 99 برنامه در سال جدید ورود پیدا خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده و در راستای برنامه‌های ششم و هفتم توسعه، سند تحول را نیز به نتیجه نهایی برسانیم.

 
اضافه شدن 5700 کلاس درس به مجموعه فضای آموزشی آموزش و پرورش

فانی ضمن اعلام این خبر که امسال 5700 کلاس درس با حدود 700 هزار متر مربع زیربنا به مجموعه فضای آموزشی آموزش و پرورش اضافه شده است، گفت: 28 هزار کلاس درس نیز به لحاظ گرمایشی اصلاح شده‌اند. امیدواریم در سالهای آینده کلاسهای امن تری به لحاظ گرمایشی و امنیتی در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

وی افزود: همچنین از 26 مهرماه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای با حضور بیش از سه میلیون دانش آموز کلید خواهد خورد و روحیه نشاط و شادابی به همراه تربیت اخلاقی و اجتماعی در بین دانش آموزان ترویج می‌شود.

 
اجرای آزمایشی عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش در 600 مدرسه

وی همچنین به اجرای آزمایشی طرح تعالی مدارس در بیش از 5600 مدرسه سراسر کشور اشاره و عنوان کرد: تلاش داریم کیفیت اداره مدارس را که در راستای ارتقای مدیریت آموزشگاهی است رشد دهیم. همچنین اجرای آزمایشی طرح عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش در حدود 600 مدرسه سراسر کشور از امسال آغاز می‌شود و به این ترتیب می‌توانیم بهره وری منابع خود را در مدارس افزایش دهیم.

 
اجرای آزمایشی یک روز با نشاط در مدارس ابتدایی در روزهای پنج شنبه

وزیر آموزش و پرورش همچنین از اجرای آزمایشی یک روز با نشاط در بیش از 2100 مدرسه ابتدایی در روزهای پنج شنبه خبر داد و گفت: همه طرح‌های آزمایشی ما یک نظام ارزشیابی خواهند داشت که اگر بر اساس آن، نتایج اجرای طرح‌ مثبت بود، آنرا از سالهای بعد توسعه می‌دهیم.

 

فانی به ایجاد 101 پژوهش‌سرای جدید در سراسر کشور نیز اشاره و عنوان کرد: این 101 پژوهش سرای جدید به همراه 100 پژوهشسرای موجود آموزش و پرورش که همگی نسبت به امکانات و تجهیزات غنی تر شده‌اند از مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 
تصمیم دولت برای پوشش 100 درصدی کودکان شش تا 11 ساله کشور

وزیر آموزش و پرورش در ادامه انسداد مبادی بیسوادی را یکی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: مصمم شده‌ایم مبادی بی‌سوادی را مسدود کنیم و حضورمان را در اقصی نقاط کشور توسعه دهیم. اکنون بیش از 110 مدرسه تک دانش آموزی داریم. این مسئله نشان می‌دهد که دولت مصمم است همه فرزندان شش تا 11 ساله کشور را تحت پوشش آموزشی کامل ببرد. در همین راستا به روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور ابلاغ شده تا خانه به خانه جستجو کنند تا فرزندان را به مدرسه بیاورند تا بتوانیم پوشش تحصیلی را در مقطع ابتدایی 100 درصد کنیم.

 
تصویب آیین نامه کلاس‌های چند پایه/ دو تا شش ساعت به ساعات این کلاسها اضافه می‌شود

به گزارش ایسنا، وی افزود: تصویب آیین نامه کلاس‌های چند پایه از جمله دیگر اقداماتی بود که انجام شد. با تصویب این آیین نامه کیفیت آموزش را در کلاس‌های چند پایه ارتقا خواهیم داد. بر این اساس از دو تا شش ساعت به ساعات این کلاسها اضافه می‌شود و با پرداخت حق التدریس بیشتر به معلمان همراه است.

 
زیرنظام‌های سند تحول بنیادین تا آخر اسفندماه به نتیجه می‌رسد

فانی در ادامه ضمن اعلام اینکه زیرنظام‌های سند تحول بنیادین تا آخر اسفندماه امسال به نتیجه می‌رسد، گفت: زیر نظام‌های نیروی انسانی، مدیریت، تجهیزات و فضای آموزشی، مالی و اعتباری، پژوهش و ارزشیابی پنج نظامی هستند که در پروژه‌های امسال ما دیده شده‌اند. ما امیدواریم به نتیجه رسیده و راهنمای عملی برای آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش به استانداردسازی فضا و تجهیزات هنرستان‌ها نیز اشاره و اظهار کرد: طی تفاهم نامه‌ای با وزارت صنعت قرار شده به ما در تجهیز و آموزش نیروی انسانی کمک کنند.

 
برخورد با مدارسی که بر خلاف قوانین و دستورالعمل‌ها تغییر کاربری داده

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره واگذاری و تغییر کاربری مدارس دولتی به غیر انتفاعی توضیح داد: مدرسه‌ای که دانش آموز دارد واگذار نمی‌شود مگر مدرسه‌ای که خالی باشد و برای افزایش بهره وری مدیریت آن مدرسه را واگذار کنیم. اگر مدرسه‌ای بوده که بر خلاف قوانین ما و دستور العمل‌های موجود واگذار شده و تغییر کاربری داده، اگر گزارش‌ها به دست ما برسد، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و با آن برخورد می‌کنیم.

 
بررسی جذب لیسانسه‌ها در آموزش و پرورش

فانی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درباره ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش گفت: باید توجه کنیم که ورود نیروی انسانی به این وزارتخانه بدون محاسبات لازم یقینا در دراز مدت آموزش و پرورش را تضعیف می‌کند. در راستای ساماندهی نیروی انسانی و جبران کمبودها در برخی مناطق، دانشجویان ما سال آینده از دانشگاهیان فرهنگیان فارغ التحصیل می‌شوند. همچنین ماده 28 اساسنامه فرهنگیان آمده در مواردی می‌توان از کسانی که دارای مدرک کارشناسی هستند، با طی دوره یک ساله وارد آموزش و پرورش شده و جذب شوند. مطالعاتی برای عملیاتی کردن این ماده از سه ماه پیش آغاز شده است که اگر به نتیجه برسد اعلام می‌کنیم.

 

وی همچنین درباره بازماندگان از تحصیل در سال جدید گفت: سال گذشته در دوره ابتدایی 99 درصد دانش آموزان در سنین مدرسه جذب شدند امسال با سیاست‌های جدی که دنبال می‌کنیم تلاش داریم تا این پوشش کامل شود.

 پیش بینی اعتبار تعمیر و نگهداری مدارس در بودجه 94

فانی در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری درباره فضاهای آموزشی فرسوده و غیر استاندارد گفت: باید در اعتبارات جاری و عمرانی سال آینده اعتبار تعمیر و نگهداری مدارس را ببینیم. مدرسه‌ای را در پاریس داشتیم که یک ساختمان قدیمی داشت و می‌گفتند 400 سال قدمت دارد اما هنوز سرپاست بنابراین وقتی تعمیر و نگهداری اساسی انجام شود می‌توان از فضا استفاده کرد. حتما در بودجه سال 94 اعتباری تحت عنوان تعمیر و نگهداری را پیش بینی و در اختیار مناطق قرار می‌دهیم.

 

 
آخرین وضعیت دانش آموزان شین آبادی

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت دانش آموزان شین آبادی نیز گفت: چند روز پیش دکتر نوبخت نشستی با خانواده‌های شین آبادی داشت. مباحثی چون درمان، تحصیل، بیمه و مستمری به خانواده‌های این دانش آموزان مورد بحث بود. آموزش و اسکان آنها در تهران که برای معالجه می‌آیند کاملا به عهده آموزش و پرورش است و اگر لازم باشد معلم خصوصی در اختیارشان قرار می‌دهیم اما درمان آنها را وزارت بهداشت پیگیری می‌کند. باید چند نوبت عمل جراحی بر روی آنها انجام شود که وزارت بهداشت از سوی دولت مکلف به انجام این اعمال شده است. در رابطه با بیمه نیز دکتر نوبخت قول‌هایی داده و دستور صادر کرده است که این اقدام انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره مشکلات آموزشی دانش آموزان شین آبادی و اینکه آنها را از دانش آموزان عادی جدا نمی‌کنند، گفت: جداسازی دانش آموزان شین آبادی از سایر دانش آموزان به دلایل تربیتی و اجتماعی به صلاح نیست و آموزش و پرورش از تاسیس یک کلاس ویژه دانش آموزان شین آبادی عاجز نمانده است. در ملاقات‌هایی هم که با آنها داشتیم هیچگاه از تحصیلشان گلایه نکردند و بیشتر بر پیگیری مسائل درمانی و بیمه‌ای تاکید داشتند. یقینا در بحث تحصیل آنها مشکلی نداریم و در کلان آموزش و پرورش، هزینه کردن برای آنها را وظیفه خود می‌دانیم.

 
با کسی شوخی نداریم /با تنبیه بدنی مخالفیم

فانی درباره یکی از گزارشات منتشر شده در نشریات مبنی بر جداسازی دانش آموزان در یک مدرسه اظهار کرد: اگر مدرسه‌ای باشد که دانش آموزان را از هم جدا کرده و بخشی از آنها را در حیاط مدرسه تحت آموزش قرار داده باشد حکم مدیر آن مدرسه را لغو می‌کنم. این موضوع به هیچ وجه برای آموزش و پرورش قابل قبول نیست کما اینکه هنوز روی صحت آن شک دارم و گفته‌ام اگر چنین موردی هست گزارش کنند.

وی افزود: در آموزش و پرورش با کسی شوخی نداریم همان طور که دو مدیر مدرسه را در تابستان امسال اخراج کردیم. بنابراین وقتی به عنوان مثال از مدیران مدارس می‌خواهیم از اولیا به هنگام ثبت نام وجهی به اجبار دریافت نکنند، با جدیت آنها را مطرح کرده و با کسی در این زمینه شوخی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به فیلم منتشر شده از یک معلم که دانش آموزانش را به شدت تنبیه می‌کرد گفت: این فیلم‌ها مربوط به سالهای قبل بوده و به اسم ما می‌نویسند. ما خودمان هم با تنبیه بدنی و مسائلی از این دست مخالفیم و با آن در صورت مشاهده برخورد می‌کنیم. 122 هزار مدرسه در کشور داریم که ممکن است در چند مدرسه اتفاقاتی بیفتد که با سیاست‌های ما سازگار نباشد قطعا با این چند مدرسه اگر گزارشی به دست ما برسد برخورد خواهیم کرد. دولت یازدهم با کسی تعارف ندارد و هر حرفی که بزند پای آن می‌ایستد.

فانی درباره امنیت سرویس مدارس نیز گفت: وزارت کشور در این راستا بخشنامه‌ای به استانداری‌ها ارسال کرده است و امیدواریم در این خصوص مشکلی پیش نیاید. آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک دولت و مردم است و طی سه ماه اخیر هماهنگی‌هایی را با دستگاه‌های مختلف انجام داده و امیدواریم امسال حداقل حوادث را در مدارس کشور شاهد باشیم.

 
هنوز نتوانسته‌ایم از ریاست جمهوری ردیف استخدامی بگیریم

وی درباره آخرین وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی نیز گفت: هر دستگاهی بخواهد آزمون استخدامی برگزار کند، باید ردیف استخدامی داشته باشد. ما هنوز نتوانسته‌ایم از معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری ردیف استخدامی بگیریم و تا ردیف نداشته باشیم آزمون برگزار نمی‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود:‌ اخیرا معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه‌ای را ارسال کرده و اجازه داده است تا مربیان پیش دبستانی واجد شرایط با یکدیگر تشکیل تعاونی داده و ما در صورت امکان فضای آموزشی لازم را در اختیارشان بگذاریم تا بتوانند پیش دبستانی‌های غیر دولتی دایر کنند. در این صورت تعدادی از این مربیان می‌توانند کار خود را با اداره پیش دبستانی‌های غیردولتی شروع کنند.

فانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دانش آموزان افاغنه در المپیادها شرکت داده نمی‌شود، گفت: وقتی تیم المپیادی به خارج از کشور اعزام می‌شود باید ایرانی باشد. برگزاری المپیاد یک شاخصه ملی است که باید آنرا رعایت کنیم.


مشکلی در خصوص فضای آموزشی پروژه‌های مسکن مهر نداریم

وی درباره مشکلات مربوط به تراکم کلاس‌های درسی در شهرک‌های جدید التاسیس اظهار کرد: سال گذشته علیرغم اینکه مسکن مهر در دولت قبل کلید خورده بود و بدون فضای آموزشی ساخته شده بود، تدابیری اندیشیده بودیم و به فکر امسال بودیم. اکنون نیز هیچ مشکلی برای فضای آموزشی حتی در پروژه‌های مسکن مهر نداریم. برای سال تحصیلی 94 نیز از اکنون از معاونت عمرانی خواسته‌ایم تا با توجه به زمان بندی تحویل پروژه‌های مسکن مهر که در اختیار وزارت راه است، تعاملاتی را انجام داده و همگام با آنها پیش بینی فضای آموزشی لازم را داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درباره بکارگیری سرباز معلمان در پایه ششم و استخدام نیروهای انسانی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس و مصوبه آیین نامه اجرایی بودجه سال 93 هرگونه بکارگیری نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش ممنوع است و امکان ندارد. این امر غیر قانونی بوده و در این 13 ماه حتی یک نیروی انسانی به آموزش و پرورش اضافه نشده است.

 
بکارگیری سرباز معلمان در پایه ششم برای تامین کسری نیرو

 

فانی ادامه داد: به کارگیری سرباز معلمان در پایه ششم نیز یکی از روشهای موجود برای تامین کسری نیروست و ممکن است در برخی از مناطق از این روش استفاده شود که البته همه این سرباز معلمان دوره‌های آموزشی لازم را می‌گذرانند و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی درباره ادامه تحصیل کودکان کار نیز گفت: مصمم هستیم هیچ دانش آموزی نباید به دلیل عدم وجود مدرسه از تحصیل محروم بماند. طرحی را در رابطه با سواد آموزی تدوین کرده‌ایم که اکنون در نوبت طرح در هیئت وزیران است. از سوی دیگر مصمم هستیم پیشنهاد اجباری کردن آموزش و پرورش را تا آخر سال نهم در قانون برنامه ششم توسعه بگنجانیم که زمینه‌های آن در دولت و مجلس مطرح شده است.

 

 

تعداد بازدید: 1726 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 4 نظر (فعال: 4 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرهنگی مایوس
|    | 1393/7/3 - 04:52 |     3     0     |
آقایان مسئول خواهش میکنم مث کبک سرتون رو نبرید زیر برف زندگی هامون داره زیر فشار بیش از حد اقتصادی متلاشی میشه_آمار های بی خود دردی از ما دوا نمیکنه شان معلم را دریابید خواهش میکنم معیشت معلم را درست کنید عمر مارو در این سیستم نابود کردید آخرت خودتون رو نابود نکنید. شرافتا معیشت ما معلمان رو درست کنید ما خودمان همه چیز رو درست می کنیم_خواهشا منعکس کنید

ناشناس
|    | 1393/7/2 - 20:08 |     7     0     |
معیشت معلم کی خوب میشه؟؟؟ رتبه بندی کی اجرا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/7/2 - 02:43 |     7     0     |
بسه دیگه. گند زدید به آموزش و پرورش. هیچ می دونید در دولت مهرورز گذشته با افزایش نیرو و کاهش بودجه به دلیل تحریم چه بلایی به سر معلمان سابق آوردید؟

حسن
|    | 1393/7/2 - 01:15 |     6     0     |
یادش بخیر دولت قبل بیچاره اسمش بد رفت که فقط امار میداده وحرف میزده چه امار جالبی اگر اینا واقعیت داشته باشه که داهر خوب تو سال های قبل بود هاین چیزا چیز جدیدی نیست که جناب وزیر فرموده اند کار ما بوده هر سال مدارس شروع میشه هر سال تو مناطقی مثل استان ما و مخصوصا شهر ستان هاش تو کلاسای اول 36-تا 37 نفر رو جا می کنند که بنشینند سر کلاس حالا تا پایان سال معلم به چن نفر میتونه برسه خدا میدونه خلاصه کنم اگر این وضعیت اموزش وپرورش ایده اله که پس سال های قبلم ایده ال بوده چون ذره ای با سال های قبل تغییری نداشته


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  
 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی