RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:36   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22231صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 8 مهر 1393 - 13:00
بررسی فوری طرحی درباره تعیین تکلیف استخدام معلمان
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

نمایندگان مجلس با یک فوریت طرحی برای تسری قانون الحاق دو تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی به مرکز تربیت دبیر امام علی (ع) کردکوی موافقت کردند. به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس، دوفوریت طرح تسری قانون تفسیر قانون الحاق دو تبصره به ..

نمایندگان مجلس با یک فوریت طرحی برای تسری قانون الحاق دو تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی به مرکز تربیت دبیر امام علی (ع) کردکوی موافقت کردند.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس، دوفوریت طرح تسری قانون تفسیر قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش به دانشجویان دارای شرایط مشابه مرکز تربیت دبیر امام علی (ع) کردکوی را مورد بررسی قرار دادند.

وکلای ملت در نهایت دوفوریت این طرح را با 127 رای موافق، 24 رای مخالف و 21 رای ممتنع از مجموع 210 نماینده حاضر رد کردند و یک فوریت آن را با 142 رای موافق، 16 رای مخالف و 11 رای ممتنع از مجموع 212 نماینده مجلس تصویب کردند.

به موجب این مصوبه مجلس و در صورت تصویب نهایی جزییات آن در صحن پارلمان، دانش آموختگان مرکز تربیت دبیر امام علی (ع) کردکوی نیز شامل قانون تفسیر قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش می شوند و مانند دانشجویان رشته های ستاره دار ورودی 88 دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران و دانشکده فنی حرفه ای دخترانه دکتر شریعتی تهران در اولویت استخدام قرار می گیرند.

تعداد بازدید: 1531 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی