RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:01   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22266صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 9 مهر 1393 - 03:10
خانواده های آمریکایی خواستار نمایش فیلم «هیس...!» در مدارس این کشور شدند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مراسم بزرگداشت «پوران درخشنده» همزمان با نمایش فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو در کشور آمریکا برگزار ‌شد. ...

فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی «پوران درخشنده» در ساعت ۴۵/۷ غروب روز ۵ مهرماه جاری (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۴) با حضور این فیلمساز ایرانی در هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفورنیا در کشور آمریکا به نمایش درآمد و مورد استقبال ایرانیان و آمریکایی‌های حاضر در جشنواره  قرار گرفت به صورتی‌که تمام بلیط‌های نمایش آن به فروش رفت و پس از آن در مراسم بزرگداشتی از زحمات یک عمر فعالیت هنری این کارگردان سینمای ایران تقدیر ویژه به عمل آمد.

پس از نمایش فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، جلسه پرسش و پاسخ طولانی آن با حضور «پوران درخشنده» کارگردان آن برگزار شد و این فیلسماز ایرانی به سؤالات تماشاگران حاضر در جشنواره پاسخ داد.

تعدادی از خانواده‌های آمریکایی معتقد بودند که ضروری است این فیلم در مدارس آمریکا نیز پخش شود؛ تا پدر و مادرها و مسئولین فرزندان و همچنین دانش‌آموزان نیز با چنین موضوعهایی که در واقع مسأله آنها هم هست آشنا شوند و هر چه در این زمینه صحبت شود و به دانش‌آموزان و خانواده‌ها آگاهی داده شود؛ مثمر ثمر خواهد بود.

تماشاگران حاضر در هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو به خاطر ساخت فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» و آگاهی آنها از وضعیت فرزندانشان، از «پوران درخشنده» تشکر و قدردانی ویژه‌ای به عمل آوردند.هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان ایرانی و غیر ایرانی با موضوع ایران در روزهای ۵ و ۶ مهرماه جاری (۲۷ و ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۴) در شهر سان فرانسیسکو در آمریکا برگزار ‌شد.

فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در آخرین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم اوراسیا در شهر آلماتی در کشور قزاقستان به نمایش درآمد.

این جشنواره با نمایش ۲۰۰ فیلم از فیلمسازان ۳۰ کشور جهان در چندین بخش رقابتی و غیر رقابتی از جمله؛ بخش رقابتی اصلی، بخش «ویژه ۳۰ سال سینمای قزاقستان»، بخش ویژه صدمین سالگرد تولد «شاکیم ایمانف» فیلمساز سرشناس قرقیزستانی، بخش «تمرکز برسینمای کره جنوبی»، بخش «شب فیلم کوتاه»، بخش «سینما، پرده‌ای میان شرق و غرب»، بخش «رویدادهای مهم» و بخش «سینمای پویای قزاقستان» در روزهای ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه امسال (۱۵ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۴) در شهر آلماتی بزرگترین شهر کشور قزاقستان برگزار شد.

سینماپرس

تعداد بازدید: 959 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING