چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:23   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  استخدام شرکت فولادی نورد گرم ( بدون هزینه برای کارجو) فوری 👈 معاون مالی اقتصادی


  👈رییس شعبه پخش استان ( بدون هزینه برای کارجو)


  کارجو مدیریت کارخانه ؛مدیریت طرح و برنامه ؛مدیریت مهندسی صنایع و مدیریت برنامه ریزی و انبارها و خرید


  استخدام سرپرست جبران خدمات خیابان مطهری


  گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی " سرمایه های انسانی: چالش ، راه کارها و هوش مصنوعی "


  استخدام مالی منابع انسانی بازرگانی


  💣 معرفی پنل شرکتی نماتک 📣


  📣 هفتمین 🎊بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت


- اندازه متن: + -  کد خبر: 22522صفحه نخست » فراخواندوشنبه، 21 مهر 1393 - 12:16
فراخوان غرفه کارونی ها اهل رودخانه کارون
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

فراخوان غرفه کارونی ها اهل رودخانه کارون و 5 فراخوان دیگر برای نخستین کنفرانس ملی رودخانه کارون
کنفرانس ملی رودخانه کارون به عنوان نخستین کنفرانس ملی علمی رودخانه کارون تحت عنوان کنفرانس ملی فرصت ها و پتانسیل های رودخانه کارون در توسعه شهرها و حومه هم مسیر از 6 لغایت 8 اسفند ماه 1393 در اهواز از طریق فراخوان مقاله به آدرس اینترنتی www.karoon1393.ir با کمیته علمی متشکل از 129 نفر با حداقل مدرک تحصیلی دکتری در حیطه های تخصصی مختلف و با حضور و سخنرانی علمی مسئولین وزارتخانه ها و مدیران کل ادارات و سازمان ها و نمایندگان دانشگاه های استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و در بخش تبادل اطلاعات آب در سطح کشور، مدیران کل دیگر استان ها برگزار می گردد.
برای این کنفرانس 6 فراخوان زیر اعلام می گردد:
1 غرفه معرفی سنن و آداب کارونی ها اهل رودخانه کارون برگزار می شود
به طور یقین آنچه انسجام و اقتدار به یک ملت می دهد شناخت ملت از همدیگر است و یک بخش از شناخت شامل شناخت سنن و آداب همدیگر است.
کارونی ها اهل رودخانه کارون ، مردمی که زندگی روزانه آنها بستگی به خروشان و پاک بودن کارون خروشان و پاک دارد به عنوان عضوی از ایران بزرگ و مقتدر هستند که نفس کشیدن هر کدام از آنها نشان از وجود ایران دارد. کارونی ها دارای آداب و سننی هستند که نشان از کارونی بودن آنها دارد و به طور یقین این آداب و سنن می تواند ریشه در وجود کارون داشته باشد.
شناخت بیشتر از آداب و سنن کارونی ها تاثیر گذار و منجر به انسجام و اقتدار بیشتر ملت ایران زمین می شود.
در این راستا کمیته برگزاری کنفرانس ملی رودخانه کارون کنفرانس ملی فرصت ها و پتانسیل های رودخانه کارون در توسعه شهرها و حومه هم مسیر در نظر دارد در جهت معرفی آداب و سنن کارونی ها، غرفه های مخصوص کارونی ها برگزار نماید تا آنها یکجا اقدام به معرفی آداب و سنن خود و تعامل در آشنایی و شناخت در سطح ملی درباره این آداب و سنن باشند.
به این وسیله از تمام انجمن های فرهنگی و اجتماعی دارای مجوز رسمی فعالیت از مراجع ذیصلاح یا تحت پوشش مراکز دولتی یا گروه های مردمی معرفی شده از طرف شورای روستا یا شهر می توانند نسبت به تشکیل غرفه مختص اقدام نمایند و طی آن نسبت به معرفی آداب و سنن خود اقدام نمایند. معرفی آداب و سنن حتی می تواند شامل شیوه درمان خاص برای بیماری ها یا معرفی غذا ها و نوشیدنی های محلی باشد.
جهت ایجاد غرفه، نیاز است با دبیرخانه کنفرانس حداکثر تا آخر آذر ماه 1393 هماهنگی لازم انجام گردد.
با توجه به مسیر رودخانه کارون، فقط انجمن ها و گروه های استان های خوزستان و چهار محال و بختیاری امکان شرکت در این برنامه را دارند.
غرفه معرفی سنن و آداب کارونی ها به صورت یک روزه در روز افتتاحیه کنفرانس چهارشنبه 6 اسفند ماه 1393 در ساحل رودخانه کارون در اهواز در معرض دید عموم و شرکت کنندگان کنفرانس برگزار می گردد.
جهت اطلاعات بیشتر می توان به وب سایت کنفرانس ملی رودخانه کارون www.karoon1393.ir مراجعه نمود.
2 فراخوان عمومی مقاله کوتاه علمی ویژه رودخانه کارون
با توجه به ضرورت بررسی علمی پتانسیل ها و چالش های رودخانه کارون، نیاز است تا فراخوان عمومی علمی انجام گردد تا به بررسی علمی همه جانبه پتانسیل ها و چالش های رودخانه کارون پرداخته شود.
به این وسیله از تمام پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد و کارشناسان ادارات، سازمان ها و شرکت های مرتبط با حوزه کارون دعوت می گردد تا مقاله کوتاه علمی حدود یک الی دو صفحه A4 تایپ شده به فرمت word درباره موضوع خاص مرتبط با پتانسیل ها یا چالش های رودخانه کارون آماده نمایند و از طریق ایمیل دبیرخانه کنفرانس ملی رودخانه کارون info@pahi.ir به دبیرخانه کنفرانس حداکثر تا 14 آذر ماه 1393 ارسال نمایند و از تاییدیه دریافت مقاله خود حداکثر تا 2 روز کاری از طرف دبیرخانه کنفرانس اطمینان حاصل نمایند.
مقاله بعد از داوری علمی، جهت چاپ و نشر به رسانه ها ارسال می گردد و بعد از چاپ با مؤلف از طریق دبیرخانه اطلاع رسانی می شود.
ساختار مقاله باید شامل عنوان مقاله، نام و نام خانوادگی، محل اشتغال یا تحصیل، عنوان مدرک یا رشته تحصیلی، ایمیل و شماره تلفن همراه مؤلف و مطلب مقاله باشد.
3 غرفه رسانه ای کارون برگزار می شود
هر کدام از رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، روزنانه ها، پایگاه های خبری دارای مجوز رسمی فعالیت و غیره مستقل یا وابسته به ادارات، سازمان ها و شرکت ها می تواند در طول تاریخ های برگزاری کنفرانس ملی رودخانه کارون کنفرانس ملی فرصت ها و پتانسیل های رودخانه کارون در توسعه شهرها و حومه هم مسیر، از تاریخ 6 لغایت 8 اسفند ماه 1393 غرفه مخصوص خود را دایر نماید.
یک رسانه در غرفه اختصاصی می تواند فعالیت های انجام شده خبری آن رسانه از جمله آرشیو خبری در ارتباط با پتانسیل ها و چالش های رودخانه کارون را ارائه نماید. اگرچه آن رسانه می تواند با تمام سخنرانان و شرکت کنندگان مدعو و اعضای کمیته علمی کنفرانس مصاحبه های اختصاصی در غرفه خود داشته باشد.
در حقیقت غرفه رسانه مکانی برای معرفی، تهیه خبر اختصاصی و ایجاد ارتباطات جدید علمی برای یک رسانه می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر می توان به وب سایت کنفرانس ملی رودخانه کارون www.karoon1393.ir مراجعه نمود.
4 فراخوان مقاله گزارشی رسانه ها درباره رودخانه کارون
به طور یقین هر طرح کشاورزی، صنعتی و غیره بعد از تصویب تا به اجراء رسیدن به یکی از سه سرنوشت زیر منجر می شود:
الف یا به نتیجه نمی رسد یا
ب یا با تاخیر به نتیجه مطلوب یا نا مطلوب می رسد یا
پ یا به نتیجه مطلوب یا نا مطلوب می رسد.
برای استفاده از پتانسیل ها و فرصت های رودخانه کارون یا جلوگیری از چالش های آن، طرح های زیادی تصویب شده اند و هر کدام از این طرح ها به یکی از سه سرنوشت مذکور بالا منتهی شده اند یا در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.
حال اینکه سرنوشت هر طرح به کجا ختم شود دلایل مختلف دارد و این وظیفه رسانه مقتدر است که از آرشیو خبری، مقاله گزارشی از شروع تا به آخرین نقطه واصله یک طرح را ارائه نماید و ضمن تفسیر خبری آن، به سیر صعودی انجام یک طرح موفقیت یا سیر نزولی آن عدم موفقیت بپردازد.
به این وسیله از تمامی رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، روزنانه ها، پایگاه های خبری دارای مجوز رسمی فعالیت و غیره مستقل یا وابسته به ادارات، سازمان ها و شرکت ها دعوت می گردد اخبار یک الی سه طرح های مرتبط با استفاده از پتانسیل ها و فرصت های رودخانه کارون یا جلوگیری از چالش های آن را از آرشیو های خبری آن رسانه و دیگر رسانه ها برای هر طرح به صورت گزارش جهت ارائه در کنفرانس ملی رودخانه کارون کنفرانس ملی فرصت ها و پتانسیل های رودخانه کارون در توسعه شهرها و حومه هم مسیر به صورت یک مقاله گزارشی آماده نمایند.
با توجه به اهمییت رسانه ها، برخلاف مقالات دریافتی دیگر، مقالات گزارشی تحت فرایند داوری علمی قرار نمی گیرند و به طور حتمی مورد پذیرش قرار می گیرند و جهت ارائه، معاف از پرداخت هزینه ثبت نام می باشند.
گزارش های ارائه شده رسانه ها به صورت کتاب مجموعه گزارش های رسانه ها در کنفرانس منتشر می گردد و برای ارائه دهنده گان گوای ارائه مقاله صادر می گردد.
جهت اطلاعات بیشتر می توان به وب سایت کنفرانس ملی رودخانه کارون www.karoon1393.ir مراجعه نمود.
5 غرفه انجمن حفاظت از محیط زیست در کنفرانس ملی رودخانه کارون
به طور حتم، هر جا سخن از آب و رودخانه می شود، سخن از حفاظت کیفی آن نیز می شود و قداست و اهمییت انجمن های فعال در این زمینه بر کسی پوشیده نیست.
به این وسیله از تمام انجمن های حفاظت از محیط زیست از سر تا سر کشور دعوت می گردد که ضمن تشکیل غرفه در طول تاریخ های برگزاری کنفرانس ملی رودخانه کارون کنفرانس ملی فرصت ها و پتانسیل های رودخانه کارون در توسعه شهرها و حومه هم مسیر، 6 لغایت 8 اسفند ماه 1393، اهواز جهت معرفی فعالیت های انجام شده آن انجمن، با تمام سخنرانان و شرکت کنندگان مدعو و اعضای کمیته علمی کنفرانس مصاحبه های اختصاصی در غرفه خود داشته باشد.
در حقیقت غرفه انجمن مکانی برای معرفی و ایجاد ارتباطات جدید علمی برای آن انجمن می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر می توان به وب سایت کنفرانس ملی رودخانه کارون www.karoon1393.ir مراجعه نمود.
6کارون میزبان هنرمندان کارونی
هنرمندان می توانند آثار نقاشی و کاریکاتور خود را براساس محورهای کنفرانس آماده نمایند و حداکثر تا 10 بهمن ماه 1393 به دبیرخانه کنفرانس ملی رودخانه کارون کنفرانس ملی فرصت ها و پتانسیل های رودخانه کارون در توسعه شهرها و حومه هم مسیر ارسال نمایند.
نقاشی ها و کاریکاتورها در روز افتتاحیه کنفرانس چهارشنبه 6 اسفند ماه 1393 در ساحل رودخانه کارون در اهواز در معرض دید عموم و شرکت کنندگان کنفرانس قرار می گیرد.
به تمامی آثار پذیرفته شده جهت نمایش، گواهی نامه مخصوص کنفرانس ارائه می شود و به آثار برتر برگزیده شده، جوایزی اهدا می گردد.
جهت اطلاعات بیشتر می توان به وب سایت کنفرانس ملی رودخانه کارون www.karoon1393.ir مراجعه نمود

 

تعداد بازدید: 744 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  
 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی