پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:05   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22653صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 29 مهر 1393 - 20:05
اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای این موضوع را تشریح کرد.
اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات
به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در خصوص اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات، اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان حج و زیارت داریم از آبان ماه به بعد است.

وی با اشاره به اینکه تأثیرگذاری زیارت اباعبدالله و حضرت علی (ع) بسیار زیاد است، افزود: مذاکراتی در خصوص اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات انجام و یک کار گروه تشکیل شد و تفاهم‌نامه‌ای نیز تنظیم شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اعزام ۵ هزار دانش‌آموز را برای سال اول در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی کردیم، گفت: شرط نخست وجود آرامش است و تا زمانی که آرامش وجود نداشته باشد، این کار انجام نمی‌شود.

کفاش با بیان اینکه اجرای این تفاهم‌نامه از آبان ماه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا آبان که نخستین حرکت است، آرامش بیشتری حاکم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: تمهید مقدماتی در این تفاهم نامه انجام شده است که دختران با مادر اعزام شده و پسران هم با پدر اعزام شوند؛ حج و زیارت هم اعلام کرد سهمیه‌ها را اضافه می‌کنیم.

وی به تسهیلاتی که برای اعزام این دسته از دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، اشاره کرد و گفت: معرفی برای دریافت وام از نمونه تسهیلات است.

کفاش با اشاره به اینکه پنج ماه در سال برای این اعزام‌ها در نظر گرفته شده است تا به درس دانش‌آموزان لطمه نخورد، تصریح کرد: زمان‌هایی که امتحانات دانش‌آموزان است را جدا کردیم؛ ماه‌های آبان، آذر، اسفند، فروردین و اردیبهشت انتخاب شده‌اند و در تفاهم‌نامه آمده است.

تعداد بازدید: 696 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
یک مربی پیش دبستانی
|    | 1393/8/1 - 05:06 |     0     0     |
باسلام واحترام جناب اقای کفاش خودتان بخوبی می دانیدکه دههامعلم قرانی بدون هیچگونه ازمون ویااطلاع رسانی توسط وزیرقبل جذب اموزش وپرورش شده وهم اکنون تعدا دبسیاری ازانان باتوجه به مرتبط نبودن مدرک تحصیلی انان با رشته شغلی تقاضای تبدیل وضعیت به رشته های دیگررادارند.حالاشمانیزباافتخارازرسمی شدن این مربیان قرانی که نه باازمون ونه ه بااطلاع رسانی وتنهابایک مصاحبه پذیرفته شده اندباافتخارسخن میگویید .اقای کفاش ایاواقعااین انصاف است این عدالت است این مسلمانی است که افرادی اینگونه وبراحتی وبامدارکی مثل الکتروتکنیک وشیلات وحسابداری به عنوان معلم قرانی پذیرفته شوندومامربیان بخت برگشته وبی پناه ودرمانده بابیش از8سال خدمت درمدارس دولتی وباتوجه به مصوبه قانونی مجلس درموردبرگزاری ازمون همچنان سرگردان وبلاتکلیف باشیم .اقای کفاش این بودشعارهای دولت تدبیروامید.اقای حاج بابایی دههانفررابدون هیچگونه ازمون واگهی رسمی به عنوان معلمان قرانی ونیروهای خدماتی جذب وسپس یکشبه به اموزگاری تبدیل وضعیت نمودکه همگی نمایندگان مجلس وخودمعاونین اقای فانی نیزبران اگاهی دارندولی مامربیان چون کسی رانداریم بایدمرتب بازیچه وموردتحقیراقای وزیروشماوهمکارانتان ازجمله اقای بطحائی وخسرونظری که ماراتحمیلی می داندقراربگیریم
اقای کفاش فقط لحظه ای خودوفرزندتان رابجای مامربیانی که جوانی وروزگارمان سیاه شده قراردهید. اقای کفاش ایارسیدگی به وضعیت ماکه برادران وپدرانمان ازیادگارهای دفاع مقدسی می باشندهیچ ارزشی برایتان ندارد.باتشکرخواهردردمندوپیش دبستانی شما

فرهنگی
|    | 1393/7/29 - 21:42 |     4     0     |
کاش این پیام فرهنگیان درسایت خود می گذاشتید که چگونه است جای که دانش آموزان برای حج هرسال چند هزارسهمیه دارند ولی معلمی که سال ها برای آنان زحمت کشیده است هیچ حق وحقوقی ندارد؟ واقعاجای تاسف است!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی