پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:12   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22678صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیشنبه، 3 آبان 1393 - 14:55
تیراندازی مرگبار در شمال شهر سیاتل آمریکا، مردم را شوکه کرد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

   
تیراندازی مرگبار داخل دبیرستانی در مریسویل آمریکا، مردم این شهر را شوکه کرده است.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، در این حادثه که روز جمعه رخ داد، یکی از دانش آموزان بعد از درگیری با هم کلاسی های خود به سمت آنها تیراندازی کرد. بر اثر تیراندازی، یک دانش آموز دختر کشته شد و چهار نفر دیگر زخمی شدند. عامل تیراندازی نیز خودکشی کرد.
جمیسون استریکلند یکی از دانش آموزان دبیرستان مریسویل پیلچاک که حادثه در آنجا رخ داده است، می گوید: « سر کلاس ریاضی بودیم که آژیر هشدار آتش به صدا درآمد، برای همین به سوی ورزشگاه رفتیم تا در مانور آمادگی برای آتش سوزی شرکت کنیم. هنوز ده دقیقه از زمان ورود ما به ورزشگاه نرسیده بود که کسی فریاد زد محاصره امنیتی است. همه معلم ها نیز فریاد کشیدند به کلاس هایتان برگردید و ما را دو ساعت داخل کلاس نگه داشتند. در این مدت نیز پیامک های زیادی دریافت کردم و حرف های زیادی شنیدم. باور ماجرا برایم دشوار است؛ آدم همیشه اخبار مربوط به تیراندازی در مدارس را تماشا می کند، اما هیچ گاه انتظار ندارد چنین حادثه ای در مدرسه خودش رخ دهد».
راب لاموریو، یکی از فرماندهان پلیس شهر مریسویل نیز در نشست خبری خود گفت: «بعد از دریافت تماس اضطراری، افسر پلیس مستقر در محوطه مدرسه خود را به محل رساند. ما نیز فوراً افسرانی را به محل فرستادیم و با فرمانده گروه ضربت تماس گرفتیم که او نیز فوراً عملیات را شروع کرد. نیروهای امدادی هم به محل فرستاده شدند، اما صبر کردند تا ما کاملاً مطمئن شدیم خطری متوجه آنها نیست. زمانی که این مسئله برایمان محرز شد، نیروهای کمکی را فرستادیم و تخلیه دانش آموزان آغاز شد»

تعداد بازدید: 624 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی