سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:19   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22817صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 9 آبان 1393 - 23:43
پیکر بی‌جان راننده خرم آبادی مفقود شده در سیل پیدا شد / سرنوشت معلم مدرسه هنوز نامعلوم است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

سرانجام پس از 12 روز جست و جو پیکر بی جان راننده پراید خرم آبادی که در سیل مفقود شده بود پیدا شد ، در حالی که هنوز هیچ خبری از معلم مفقود شده وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از روز 28 مهرماه بارش شدید در برخی استان ها و مناطق کشور منجر به جاری شدن سیلاب شد که در نتیجه آن بسیاری از خانه ها به ویژه در مناطق روستایی و شمال کشور از آب سیلاب پر شد .

در همین زمان وقوع سیلاب در کشکان خرم آباد  به مفقودی 5 تن از هموطنانمان شامل یک معلم ، سه دانش آموز و یک راننده خودروی پراید ، منجر شد و بلافاصله پس از اعلام مفقودین ، تیم‌های جست و جوی هلال احمر وارد عمل شدند .

دو روز پس از وقوع حادثه ، پیکرهای بی جان سه دانش آموز پیدا شد در حالی که هنوز از سرنوشت معلم و راننده ی پراید خبری نبود .

با توجه به نوع حادثه و مدت زمان رویداد آن ، تیم های تخصصی جست و جو نجات در سیلاب وارد منطقه شدند و  روزها و ساعت ها تمام تلاش خود را برای یافتن حتی نشانی از این دو شهروند خرم آبادی انجان دادند و در حالیکه جست و جو به اینجا ختم نشد ، و بالگردهای هلال احمر نیز ساعت ها بر فراز منطقه به پرواز در آمدند . اما متاسفانه آنچه که حاصل این جست و جو ها شد ، بی ثمر بودن آن ها بود و مفقودی معلم و راننده نتیجه مسلم 11 روز گذشته بود .

سرانجام پس از 12  روز خبر پیدا شدن یکی از مفقودین را رییس سازمان نجات اعلام کرد .

پیرحسین کولیوند با اعلام این خبر گفت: پیکر بی جان راننده پراید خرم‌آبادی با تلاش نیروهای هلال احمر لرستان در منطقه زهراکار ویسیان در کنار تنه درختی پیدا شد و تلاش ها برای بیرون آوردن این پیکر بی جان از سوی نیروهای هلال احمر و آتش نشانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هنوز خبری از پیکر بی جان معلم گمشده در سیل نیست، گفت: تلاش برای پیدا کردن معلم ادامه دارد و با توجه به ادامه بارندگی ها در استان و گل و لای شدن منطقه، احتمال پیدا شدن معلم بسیار است.

تعداد بازدید: 930 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی