جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:05   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23250صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیپنجشنبه، 29 آبان 1393 - 17:44
شهرداری تهران به مداحان کمتر از هنرمندان وام داده
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پرداخت وام به مداحان و هنرمندان را مصوبه سال 89 دانست و گفت: این وام تا سقف 5 میلیون تومان و به صورت قرض الحسته است.
به گزارش خبرنگار شهرخبر، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران که چند روز گذشته از تسریع اعطای وام به مداحان، هنرمندان، ورزشکاران و نویسندگان خبر داده بود، در خصوص چگونگی و چرایی این وام گفت: موضوع وام به مداحان و هنرمندان، ورزشکاران و نویسندگان تصمیمی بوده که بین شورا و شهرداری در سال 89 مصوب شد.

 وی افزود: اعضای این گروه فرهیختگان شامل اصحاب رسانه، مداحان، فعالان قرآنی، ورزشکاران، نویسندگان  و هنرمندان هستند که هرکدام از این اعضا کمیته ای تشکیل دادند و بر اساس تصمیماتی که می گیرند افرادی را برای دریافت وام به شهرداری معرفی می کنند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تصریح کرد: وام پرداختی به معرفی شدگان گروه فرهیختگان تا سقف 5 میلیون تومان و به صورت قرض الحسنه است البته گفتنی است که سال گذشته به تعدادی از خبرنگاران نیز وام داده شد.
 
دبیر ضمن اشاره به اینکه پرداختی ها از سال 1390 به طور رسمی صورت گرفته است، گفت: تا کنون به طور متوسط 3500 نفر وام دریافت کرده اند که بیشترین سقف وام به هنرمندان و نویسندگان و کمترین مبلغ به مداحان پرداخت شده است.

تعداد بازدید: 835 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی