شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:40   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23255صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 30 آبان 1393 - 12:53
حمایت مالی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش آموزان بازمانده از تحصیل که به دلیل مشکلات مالی امکان تحصیل ندارند حمایت مالی می شوند.

به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، محمد دیمه در سومین جشنواره درس پژوهی دوره ابتدایی استان همدان اظهار کرد:طبق تفاهم نامه منعقد شده با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت این وزارتخانه برای تقویت ورود دانش آموزانی که به دلیل مشکلات مالی خانواده از تحصیل باز مانده اند استفاده می شود.
وی افزود: سال گذشته 156 هزار دانش آموز از تحصیل باز مانده بودند که تعداد قابل توجهی از آنها در سال تحصیلی جاری جذب سیستم آموزشی کشور شدند.
دیمه ور گفت: با تشکیل ستاد انسداد مبادی بی سوادی در همه استان های کشور، زمینه تحصیل برای همه افراد حتی در روستاهای دور افتاده و عشایر فراهم شده است.
وی گفت: آمار اسمی و آدرس دانش آموزان بازمانده از تحصیل و یا دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده اند توسط لوح فشرده در اختیار استان ها قرار می گیرد و مدیران استان ها خانه به خانه برای جذب دانش آموزان اقدام خواهند کرد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هم اکنون پوشش تحصیلی عشایر کشور در دوره ابتدایی در حد مطلوبی است و این مقطع بیش از دیگر مقاطع پوشش تحصیلی دارد. 

تعداد بازدید: 719 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی