صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:23   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23267صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 1 آذر 1393 - 07:37
دانش آموزان از بیمه معلم ٢٠ می گیرند
معلمین به بیمه معلم چه نمره ای می دهند؟
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مدیر بیمه‌های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم وابسته به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، از ارائه یک طرح جدید بیمه‌ای و اجرای یک مسابقه برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم بیمه‌ای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، سعید گیوه چی با اشاره به این که شرکت بیمه معلم به زودی ٢٠ سالگی خود را جشن می‌گیرد، به اجرای مسابقه «زندگی ٢٠» اشاره کرد و گفت: این مسابقه با هدف توسعه دانش بیمه در سطح جامعه به ویژه در بین فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده‌های آنها برای اولین بار در صنعت بیمه کشور طراحی شده ‌است.

وی افزود: نرم افزار ویژه‌ تحت وب (آنلاین)، تحت ویندوز و اندروید برای این مسابقه طراحی شده‌است که افراد در آن با پاسخ به سؤالات مطرح شد،ه می‌توانند شانس خود را برای دریافت جوایز امتحان کنند.

وی افزود: نرم افزار این مسابقه در سه مرحله طراحی شده که مرحله اول آن از ١٣ آبان‌ماه از طریق وب‌سایت شرکت بیمه معلم به نشانی www.mic.co.ir قابل دانلود است.

به گفته وی، این مسابقه از تاریخ ١٣ آبان مصادف با روز دانش آموز آغاز می‌شود و تا ٢٠ دی ماه همزمان با سال روز تاسیس بیمه معلم ادامه می‌یابد.

گیوه‌چی با اشاره به این که شرکت بیمه معلم در مدت زمان اجرای مسابقه هر روز یک دستگاه تبلت و هر هفته یک دستگاه لپ تاپ به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم می‌کند، اظهار کرد: تمامی شرکت کنندگان در مسابقه شانس برنده شدن را دارند، ولی افرادی که امتیاز بیشتری به دست بیاورند و در سطح بالاتری قرار گیرند، شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی جوایز را خواهند داشت.

او تاکید کرد هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد ذهنیت و تصویرسازی مفهوم بیمه، به ویژه بیمه های زندگی و سرمایه گذاری و نیز شرکت بیمه معلم در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها است و به همین دلیل سوالات مسابقه بسیار هدفمند‌ طراحی شده‌است.

گیوه‌چی ادامه داد: ما معتقدیم با این روش می توان مفاهیم بیمه‌ای را در ذهن دانش‌آموزان ماندگار کرد و از طرف دیگر با ایجاد یک رقابت سالم از طریق مسابقه، آنها را به یادگیری این مفاهیم ترغیب کرد.

مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم در ادامه به ارائه طرح جدید این شرکت در قالب بیمه‌نامه عمر و سرمایه گذای با عنوان «طرح زندگی ٢٠» اشاره کرد و گفت: سود این طرح که مخصوص دانش‌آموازان است، بسیار چشمگیر است و بر خلاف بیمه‌نامه‌های معمول که از سال چهارم، پنجم به بعد به سوددهی می‌رسد، این طرح از سال دوم برای بیمه‌ گذار سودده خواهد شد.

گیوه‌چی ادامه داد: این طرح به گونه‌ای است که خانواده‌ها می‌توانند دریافت نهایی سرمایه آن را به طور یک‌جا یا به صورت مستمری مادام العمر برای دانش‌‌آموزان در نظر بگیرند. همچنین امکان استفاده انفرادی برای دانش‌آموز یا مشترک میان دانش‌آموزو خانواده از این طرح وجود دارد.

او همچنین به تبلیغات محیطی، پوستر و تهیه یک برنامه هفتگی برای طرح اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا طرح به خوبی برای شعب و نمایندگی‌های بیمه معلم در سراسر کشور تبیین شده است که کلیه هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به بیش از ١٧٠٠ نماینده و یا شعبه بیمه معلم در سراسر کشور از مزایای این طرح برای فرزندان خود استفاده  و بیمه نامه خریداری نمایند.

 

تعداد بازدید: 2384 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING