RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:47   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23272صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 2 آذر 1393 - 02:49
کودکان کاربا یونیفرم شهرداری تهران درخدمت پیمانکاران!
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در مورد کودکانی که با یونیفرم شهرداری در سطح شهر به جمع آوری زباله می‌پردازند، گفت: من این مساله را رد نمی‌کنم.

به گزارش۲۸آبان ایلنا،مصطفی فیضی در مورد پیمانکارانی که برای جمع‌آوری زباله از کودکان کار استفاده می‌کنند، گفت: جمع‌آوری زباله در شهر تهران به پیمانکار واگذار می‌شود و بخش جمع آوری پسماند خشک، نیز بخشی از آن است که بدون هیچ هزینه‌ای ایجاد درآمد می‌کند؛ بنابراین در این حوزه گاهی شاهد انجام اقدامات غیرقانونی هستیم که ارتباطی به پیمانکار شهرداری ندارد.

کودکان کاربا یونیفرم شهرداری تهران درخدمت پیمانکاران!فیضی توضیح داد: برخی اشخاص، افراد کم سن و سال را اجیر می‌کنند که صبح‌ها زباله‌های خشک را جمع آوری کنند که ما به آنها «کوله‌ای» و یا «کتفی» می‌گوییم، البته ما ضابط اجرایی نیستیم که آنها را جمع‌آوری کنیم.

وی در پاسخ به این مساله که برخی از این کودکان دارای یونیفورمی با نشان شهرداری هستند، افزود: من این نکته را قبول می‌کنم و نمی‌خواهم از آن فرار کنم؛ درست است که برخی از آنها لباس فرم دارند، اما این افراد کارمند ما نیستند و از سوی پیمانکار پیمانکاران به کار گرفته می‌شوند.

فیضی تصریح کرد: قطعا در این زمینه وظایفی داریم و باید در مورد آن تذکر دهیم که ممکن است در زمینه تذکر دادن گاهی سهل‌انگاری کرده باشیم.

تعداد بازدید: 652 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING