جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:39   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23289صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسییکشنبه، 2 آذر 1393 - 03:30
سردار نقدی خبر داد:راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات بسیج مستقل از اینترنت
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افتتاح اولین شبکه ملی اطلاع‌رسانی بومی مستقل از اینترنت در هفته جاری برای بسیجیان خبر داد و گفت: این دستاورد مطالبه‌ای بود که سال‌ها رهبر بزرگوار از مسئولان کشور داشتند و بسیج خط‌شکن شد.
سردار محمدرضا نقدی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه امروز تهران، با بیان اینکه امروز ملت ما از برکات بی پایان مجموعه الهی بسیج برخوردار است و از فیض وجود این جمع عظیم و مخلص، پیروزی های بزرگی را نصیب خود ساخته اند، گفت: یکی از برکات بسیج همین نعمت امنیتی است که امروز شاهد آن هستیم.

وی افزود: در دنیایی که امروز در کشورها یا اطراف ما درگیری و خونریزی جریان دارد و در کشورهای مختلف مستکبران و زورگویان هرگاه اراده می کنند مظلومان را هدف قرار می دهند، ملت ما در یک آرامش و امنیت بی نظیر مسیر رشد خود را طی می کند و این تنها یکی از دستاوردهای مجموعه عظیم بسیج است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر ملت ما توانسته با وجود حفظ آرما ن ها از تهدید دشمن مصون باشد و بتواند امنیت خود را تامین کند، به دلیل حضور آحاد مردم در قالب بسیج در صحنه است که این موفقیت را رقم زده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: وقتی در مقابل قدرت های مستکبر قد علم می کنید، باید نیرویی داشته باشید تا بتواند با آنان و قوای آنها توازن برقرار کند تا جرات حمله به شما را نداشته باشند. آیا ما به استعداد و امکاناتی که آمریکا و اروپای جنایتکار دارد و هزاران بمب و موشک و هواپیماهای بدون سرنشین و با سرنشین دارند، رسیده ایم؟ خیر، همه می دانیم در این تجهیزات دو درصد امکانات آنها را نداریم. اینکه جرات حمله را به ما ندارند، به دلیل ظرفیت عظیم بسیج است. به دلیل حضور مردم هوشیاری است که دست در دست هم به رهنمودهای رهبری عمل می کنند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در فضای مجازی به منظور بی دین کردن مردم ایران، گفت: دشمن در فضای مجازی توطئه بزرگی تدارک دیده و تصمیم دارد با استهاله فکری و فرهنگی و دروغ پراکنی در عرصه سیاسی به اهداف خود دست یابد که بسیجیان عزیز جبهه بزرگ بسیجی را در فضای مجازی شکل داده اند.

وی تصریح کرد: ما باید بدانیم که اگر شعار دادیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست، امروز با صلابت بیشتر این مطالبه را مطرح کنیم که داشتن یک شبکه اطلاع رسانی ملی مربوط به خودمان با مدیریت خودمان، حق مسلم تر ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور بسیج امروز محدود به این عرصه ها نیست. در جهاد اقتصادی و در اقتصاد مقاومتی بسیجیان با همان امکانات محدودی که در اختیار دارند حرکت بزرگی را آغاز کرده اند؛ بیش از 23500 واحد تولیدی که نزدیک به 50 هزار اشتغال را دنبال داشته سال گذشته توسط بسیجیان راه اندازی شد و امسال برای 40 هزار واحد برنامه ریزی شده که خوشبختانه در همین هفته شاهد افتتاح نمادین 20 هزار واحد تولیدی در سراسر کشور خواهیم بود و اینها از برکات بسیج است.(تسنیم)

تعداد بازدید: 814 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی