RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:11   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23371صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیپنجشنبه، 6 آذر 1393 - 12:49
Moto 360 محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان شد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

در فصل سوم سال 2014 میلادی حدود 5 میلیون دستگاه و فناوری پوشیدنی وارد بازار جهانی شد که این رقم رشد 37 درصدی عرضه این محصولات نسبت به فصل قبل را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در جدیدترین بررسی‌ها مشخص شد Android Wear محبوب‌ترین سیستم‌عامل در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی است و قابلیت‌های مختلف آن باعث شده تا کاربران تمایل بیشتری به خرید این قبیل محصولات داشته باشند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، ساعت مچی هوشمند Moto 360 ساخت شرکت موتورولا محبوب‌ترین فناوری پوشیدنی در بازار جهانی محسوب می‌شود و پرفروش‌ترین دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear است.

مرکز تحقیقاتی Canalys همچنین گزارش داد در حال حاضر 15 درصد بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی در اختیار Moto 360 است و البته موتورولا هنوز این محصول را وارد بازار جهانی نکرده است.

شرکت ال‌جی نیز از جمله مراکزی بود که از همان ابتدا تمایل خود را به این محصول نشان داد و به همین خاطر مدل جدید ساعت مچی هوشمند خود موسوم به G Watch R را شبیه به Moto 360 با نمایشگر دایره‌ای ساخت.

در این میان سامسونگ همچنان می‌کوشد با افزودن قابلیت‌های مختلف به نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی خود مشتریان بیشتری به‌دست آورد و در این راستا ششمین نسل از ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند خود را با نام Gear S عرضه کرده است که می‌تواند از سیم‌کارت پشتیبانی کند و بدون اتصال به گوشی هوشمند، به صورت کاملا مستقل عمل کند.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که 2015 سال رقابت تنگاتنگ شرکت‌های تولیدکننده فناوری‌های پوشیدنی خواهد بود و کاربران بیش از پیش سراغ این قبیل محصولات خواهند رفت.

 

تعداد بازدید: 755 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی