شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:55   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24520صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیپنجشنبه، 2 بهمن 1393 - 13:59
واکنش احمدی نژادی ها به این جمله؛احمدی نژاد مرد،احمدی نژاد تمام شد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

خبرگزاری آریا -علم الهدی و حداد عادل نسبت به وحدت اصولگرایان با محمود احمد نژاد واکنش نشان دادند.

خبرگزاری آریا - علم الهدی و حداد عادل نسبت به وحدت اصولگرایان با محمود احمد نژاد واکنش نشان دادند.
همایش همگرایی اصولگرایان روز گذشته با حضور چهره هایی از این جریان سیاسی برگزار شد .به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری آریا،این همایش با حاشیه های همراه بود.
علم الهدی در حاشیه این همایش در ارزیابی وحدت اصولگرایان با محمود احمدی نژاد گفت که آقای احمدی نژاد یک نفری بود که عوضی رفت ، مرد و تمام شد. احمدی نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد. این سخنان علم الهدی با واکنش سایت دولت بهارنزدیک به محمود احمدی نژاد مواجه شد .این سایت سخنان امام جمعه مشهد را همچون اظهارات هاشمی رفسنجانی دانست و نوشت . علی اکبر هاشمی رفسنجانی در مصاحبه نوروزی خود با روزنامه اعتماد گفته بود احمدی نژاد مرده و قصد چوب زدن به مرده را ندارم.
اما علاوه برعلم الهدی روز گذشته حداد عادل هم در حاشیه این همایش اظهاراتی در نقد محمود احمدی نژاد مطرح کرد.
غلامعلی حداد عادل   گفت که در مواجهه با احمدی نژاد از همه منتقد تر من بودم .
وی در مورد احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم اظهار بی اطلاعی کرد و در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه گفته می شود آقای جلیلی در مقابل لاریجانی برای انتخابات آینده قرار دارد، گفت: همانطور که گفتم من نگرانی ام به دلیل همین شایعه سازی ها و حاشیه سازی ها است چرا که کشور را به همان سال 76 تا 84 می برند که در این صورت سبب دلزدگی مردم از جریان موجود می شود.
وی در پاسخ به پرسشی بر این اساس که مسائل امروز در مورد جریان اصولگرایی آیا شامل احمدی نژاد هم می شود یا خیر، گفت: اول باید دید آقای احمدی نژاد اصولگرا است یا خیر، آیا شما تا به حال شنیده اید که آقای احمدی نژاد بگوید من اصولگرا هستم.
حدادعادل در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه اما جریان اصولگرا با تمام وجود در سال 84 و 88 از احمدی نژاد حمایت کرد گفت: بله حمایت کردند و مخالفت هم کردند چرا که وقتی دیدیم رفتارش متفاوت شده به مخالفت با وی پرداختیم. از همه منتقدتر من بودم که در قضیه ریاست مجلس اگر موافق بودم آن مخالفت ها با من نمی شد.
به نظر می رسد طیفی از اصولگرایان بنا دارند از هم اکنون فاصله خود را با احمدی نژاد نمایان کنند سخنان غلامعلی حداد عادل و علم الهدی در همین راستا ارزیابی می شود این درحالی است که احمدی نژاد تلاش هایی را برای نزدیک شدن به اصولگرایان آغاز کرده است.

تعداد بازدید: 1503 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی