جمعه، 31 فروردین 1403 - 08:28   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24658صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 13 بهمن 1393 - 12:27
پاسخ دور از انتظار نمایندگان مجلس به نمایندگان معلمان ایران
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

گزارشی از محمود بهشتی لنگرودی
“به نام خداوند جان و خرد”
گزارش دیدار کانون های صنفی تهران، همدان و کردستان، با نمایندگان مجلس در روز سه شنبه ۱۶ دیماه ۹۳ و مقایسه نوع برخورد نمایندگان مجلس و هیات رئیسه مجلس ششم و نهم با مشکلات فرهنگیان کشور.
حوالی ظهر روز سه شنبه هفته ی گذشته با هماهنگی و در معیت دوستان خوب و پرتلاش همدان و با حضور دو تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان به مجلس رفتیم. بنا بود با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و در صورت امکان با رییس مجلس دیداری داشته باشیم تا امضاهای معلمان زحمتکش همدان را که به صورت یک طومار ۱۳متری جمع آوری شده بود و خواستار توجه بیشتر به مسایل آموزش و پرورش و بهبود معیشت معلمان بودند به رییس مجلس و کمیسیون مربوطه تحویل دهند.
آقای خجسته، نماینده ی محترم همدان میزبان ما در مجلس بود و زحمات زیادی هم متقبل شده بود تا دیدارهای مذکور انجام شود. وقت ناهار بود، به همراه نماینده ی همدان به سالن غذاخوری مجلس رفتیم و از همان جا شروع به رایزنی با نمایندگان کردیم.
ابتدا آقای خجسته ما را به آقای تاج گردون که اتفاقا همان روز به ریاست کمیسیون تلفیق انتخاب شده بود معرفی کرد و از ایشان خواست تا زمانی را برای شنیدن سخنان معلمان اختصاص دهد. آقای تاج گردون که البته با روی خوش و محترمانه برخورد می کرد مدعی شد که از مسایل و مشکلات معلمان با خبر است و وقتی که دوستان همدان خواستند یکی از طومارها را در اختیار ایشان قرار دهد اعلام کرد که اگر طومار۱۳۰متری هم می آوردید در بودجه تغییری ایجاد نمی شود.
سراغ آقای باهنر نایب رییس مجلس رفتیم ایشان مشغول استراحت بودند مدتی منتظر ماندیم تا بیدار شوند پس از اتمام انتظار از اتاقشان خارج شدند و هر چه اصرار کردیم تا چند دقیقه ای را برای شنیدن سخنان معلمان اختصاص دهد مخالفت کرد و با بی اعتنایی و کاملا تحقیر آمیز جمع را ترک کرد.
سراغ آقای زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات رفتیم. جلسه ی کمیسیون به درازا کشیده بود پس از پایان جلسه کمیسیون آقای زاهدی هم باعجله از اتاق خارج شد و ما هم مایوسانه به دنبالش رفتیم نزدیک آسانسور متوقفش کردیم ایشان از همان ابتدا و با فریاد شروع به گفتن بد و بیراه به دولت تدبیر و امیدکردند و ادامه دادند که شما این دولت را سر کار آوردید و حالا حقوقتان را هم از این دولت …بخواهید و در انتها گفتند که دست مجلس بسته هست و ان شا الله اگر استیضاح آقای فانی اعلام وصول شود ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. به ایشان گفته شد که جامعه ی فرهنگیان طرح استیضاح وزیر را سیاسی می داند و عمل نمایندگان را صادقانه و در جهت حمایت از حقوق معلمان نمی بیند. اما ایشان این ادعاها را انکارکردند و مدعی شدند که نمایندگان در این ارتباط سیاسی عمل نمی کنند.
سراغ رییس مجلس رفتیم اما گفته شد که ایشان در مجلس حضور ندارند. سعی کردیم طومار را به مسوول دفتر ایشان برسانیم اما امکانپذیر نشد. در به در دنبال نمایندگان مختلف رفتیم و سعی کردیم مشکلات معلمان را به گوششان برسانیم با آقایان محجوب، توکلی، نعیمی، ندیمی، سلطانی و چند نماینده ی دیگر نیز صحبت کردیم پاسخ همگی مشابه هم بود:«مجلس دستش بسته است». کاملا مشخص بود که پاسکاریمان می کنند و می خواهند ما را درگیر بازی های سیاسی خود کنند. در همین اثنا آقای فانی وزیر آموزش و پرورش را که برای چانه زنی به مجلس آمده بود دیدیم و از وی خواستیم تا چند دقیقه وقتشان را در اختیار معلمان قرار دهند. دوستان همدان سوالات متعددی از وزیر پرسیدند و وعده های محقق نشده ی ایشان گله مند شدند. از این که برخلاف وعده ها نه تنها امنیت فرهنگی ایجاد نشده بلکه فرهنگ امنیتی بیش از پیش در مدارس غالب شده است ، از این که انتصاب ها کماکان مغایر با وعده های داده شده است و این که فشار فقر و سختی معیشت دمار از روزگار معلمان درآورده است. همچنین از بی توجهی وزیر آموزش و پرورش نسبت به وضعیت خانواده ی معلمان زندانی گله مند شدند. ایشان نیز به فراخور پاسخ هایی داشتند و پاسخ به برخی پرسش ها را موکول به برگزاری جلسات آتی کردند.
در پایان دیدارها به همراه دوستان از مجلس خارج شدیم در حالی که به باورمان شاید تنها دستاورد این حضور فرصت دیدار با وزیر و شاید تلنگری باشد که متوجه نمایندگان مجلس گردیده است. و یقین کردیم که تنها در صورت اتحاد همکاران و به پشتوانه ی حضور آن ها در صحنه شاید امیدی به تغییر وضع موجود حاصل شود.
دبیر کانون صنفی معلمان ایران نیز چنین نقل کرد: امروز رفتم مجلس. فضا ملتهب بود! می گفتند یکشنبه سیاه رقم خورده است! کت علی مطهری، را می خواستند از تنش در بیاورند!! رفتم خیابان اجانلو کوچه میرزایی دفتر علی لاریجانی! رییس مجلس… ایشان تشریف نداشتند و حدود ده نفر داشتند فوتبال تماشا می کردند!!! بهشون گفتم من ارباب رجوع هستم … یکی از آقایون گفت تشریف بیاورید… رفتم و طومار معلمان رو بهشون دادم و گفتم این طومار، باید تحویل رییس شود… ایشان گفتند ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم با برخوردی تحقیرآمیز و آمیخته با استهزاء گفتند: حقوق معلمان هم خیلی زیاد است با این همه تعطیلات!
اما در مقام مقایسه حدود سال های ۸۰ در همایشی که یکی از اعضای شورای مرکزی سازمان معلمان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه ی ۹تهران برگزار کرده بود شرکت کردم. در این همایش علاوه بر سخنرانان عادی دو تن از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم به نام های شیرزاد و نمازی هم حضور داشتند. فضای جلسه ملتهب بود به طوری که این نمایندگان نتوانستند سخنرانی خود را به نحو مطلوب به پایان برسانند و در پایان همایش یکی از آن هابا دلخوری گفت که دیگر در اجتماع معلمان حاضر نخواهد شد. یکی از دستاوردهای این همایش موافقت نمایندگان مذکور برای حضور دو نفر به نمایندگی از جمع حاضر در مجلس و گفت وگو با نمایندگان بود که در این رابطه من و آقای علی پور سلیمان «بانی جلسه» به نمایندگی انتخاب شدیم. از نظر زمانی موقعیت حساسی بود، بودجه توسط دولت به مجلس و سپس برای جرح و تعدیل به کمیسیون تلفیق ارسال شده بود. هدف ما تاثیرگذاری بر روی نمایندگان جهت بهبود سهم آموزش و پرورش از بودجه بود. فردای اون روز با شور و شوق فراوان عازم مجلس شدیم با این تصور که اگر دستمان به نمایندگان مجلس برسد و نگرانی هایمان را به آن ها منتقل کنیم حتما تاثیرگذار خواهیم بود اما واقعیت ها غیر از این بود. ما وارد مجلس شدیم و ده ها و صدها چهره ی آشنا دیدیم هر کسی رو که می دیدیم دیوانه وار به سراغش می رفتیم و از مشکلات معلمان و دغدغه هایشان و طوفانی که در راه است سخن می گفتیم، اما… انگار با دیوار و سنگ سخن می گوییم، عکس العمل ها از نظر ما بسیار عجیب بود، کمترین تغییر و تغیری در آن ها مشاهده نمی شد. حرف های ما برای آن ها کسالت آور و تکراری به نظر می رسید، گوششان از این حرف ها پر بود. بعضی هایشان به قدری گستاخانه و بی ادبانه برخورد می کردند که گاهی شک می کردیم، آیا این مجلس در دست اصلاح طلبان است؟ حرف آخر همه ی آن ها این بود که دست مجلس برای تغییرات در بودجه ی پیشنهادی دولت بسته است و ما حداکثر یکی دو درصد توان تغییر داریم که آن هم در کمیسیون تلفیق انجام می شود. در همین اثنا آقای مجید انصاری رییس کمیسیون تلفیق را دیدیم از ایشان وقت صحبت خواستیم گفت که عجله دارد و بی اعتنا به سمت آسانسور رفت دنبالش کردیم و با هم سوار آسانسور شدیم از فرصت به دست آمده استفاده کردیم و داخل آسانسور دغدغه های معلمان را مطرح کردیم. گفتیم معلمان در آستانه ی انفجار هستند، باید کاری بکنید. گفت شما وکیل معلمان نباشید معلمان کاری نخواهند کرد. شما به فکر خودتان باشید و سعی کنید گلیم خودتان را از آب بیرون بکشید. با دلسردی از مجلس خارج شدیم.حرف هر دوی ما این بود که ما تاوان بی تفاوتی معلمان را می دهیم اگر این همه جمعیت با هم متحد بودند قطعا با ما که به نمایندگی از جمعی به مجلس رفته بودیم این گونه تحقیرآمیز برخورد نمی کردند.
چند روز بعد با وساطت یکی از دوستان اصلاح طلب به دیدار آقای محمد رضا خاتمی رفتم ایشان در آن مقطع عضو موثر هیات رییسه مجلس بود، این ملاقات در دفتر جبهه ی مشارکت انجام گرفت. مجددا دغدغه های معلمان را تکرار کردم و اضافه کردم که موج عظیمی در راه است و احتمال ریختن معلمان به خیابان ها و مقابل مجلس شدت گرفته است و لازم است تا دیر نشده کار مثبتی برایشان انجام شود. ایشان گفتند، حقوق معلمان به نسبت بسیاری از کارمندان دیگر بیشتر است و ساعت کار شما کمتر و ما اگر بتوانیم حقوق آن ها را زیاد می کنیم و در این رابطه از وضعیت نامناسب حقوق پرستارها یاد کردند. به ایشان گفتم قبول دارم که حقوق آن ها هم کم است خوب وضعیت آن ها را هم اصلاح کنید. واقعا یک کارمند با چنین وضعیت حقوقی چگونه می تواند زندگی کند؟ پاسخ دادند که از دست ما کاری برنمی آید و اوضاع اقتصادی خراب است و ادامه دادند که ما حتی امکان پرداخت مطالبات معوقه ی معلمان را نداریم. دست از پا درازتر از دفتر جبهه ی مشارکت خارج شدم و با خودم گفتم گویا هیچ اراده ای برای اصلاح وضعیت معیشتی معلمان وجود ندارد. چند روز بعد تجمعات زنجیره ای معلمان آغاز شد. هر روز بیشتر از روز قبل و در نهایت تجمع گسترده ای مقابل مجلس ششم شکل گرفت و…باقی ماجرا…رییس جمهور وقت «آقای خاتمی» کمیته ای متشکل از عالی رتبه ترین مقامات دولتی تشکیل دادند و پس از آن خبرهای پی در پی مبنی بر پرداخت مطالبات معلمان در سراسر کشور منتشر می شد گویا بحث کسری درآمدهای نفتی و… منتفی شده بود. از آن زمان تا کنون جنبش معلمان فراز و فرودهای فراوانی رو تجربه کرده که اگر می شد سیر آن را نگاشت آموزه های خوبی از آن ها استخراج می شد به هر روی می توان اینچنین برداشت کرد و آنچه که طی این سال ها از حال و روز همکارانمان به دست آوردم به جرات می توانم بگویم که سونامی دیگری در راه است شایعه ی تحصن قریب الوقوع معلمان و یکدستی همکاران در مقابل ضربه های پیاپی ای که از سوی حاکمیت با تبعیض و خلف وعده و تحقیر به معلمان وارد می شود کانون های صنفی معلمان سراسر کشور را به شدت نگران کرده است. دولتمردانی که در ساحل این دریای به ظاهر آرام حمام آفتاب گرفته اند اگر از ماسه های گرم این ساحل برنخیزند و چاره ای نیندیشند،ب ی گمان از آسیب های امواجی که در راه است در امان نخواهند ماند./. کانون صنفی معلمان ایران

 

تعداد بازدید: 20323 ، امتیاز کاربران: 9.9 (55 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 48 نظر (فعال: 38 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 10)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
معلم
|    | 1393/11/28 - 04:20 |     4     0     |
عدم همکاری و شرکت در انتخابات آتی جواب دندان شکنی به بی توجهان خواهد بود

دبیر
|    | 1393/11/27 - 06:00 |     0     0     |
دست مریزاد !همکار گرامی

رهنما
|    | 1393/11/27 - 04:59 |     0     0     |
ازماست که برماست.موقع انتخابات وقتی دودستی به صندوق میچسبین واین جوربوزینه هاروبه مجلس میفرستین اوضاع ازاین بهترنمیشه.

ناشناس
|    | 1393/11/26 - 02:19 |     4     0     |
سلام خدمت عزیزان فرهنگی.باعث تاسف ودرد است،برخورد نمایندگان این ملت با ما.حق گرفتنیست،فانی دست پخت همین مجلس برای فرهنگ این مرز و بوم است.سوابق ایشان در منطقه 11 بر کسی پوشیده نیست.
لطفا تصمیم عملی بگیرید،فرهنگیان پشت سرتان هستند.

ناشناس
|    | 1393/11/25 - 20:38 |     0     0     |
نتیجه‌ی ای وضعیت این میشود که معلم سر کلاس به جای درس دادن وتعلیم وتربیت آینده سازان کشورمیمیسینه,لیست قسط وام وخرید چه وری بکنم پولم ج بده, جواب نمیده و معلم بدون انگیزه سر کلاس میره با کوله باری از مشکلات و میشینن به بی پولییاشون فکrر میکنند


جزیره خارک
|    | 1393/11/25 - 03:08 |     1     0     |
رشد و ارتقا آموزش و پرورش و معیشت فرهنگیان ایران در 15 سال اخیر بر همگان مبارک .



1_حذف تحصیل ضمن خدمت فرهنگیان

2_حذف استفاده از حق مرخصی تمام وقت و نیمه وقت در هنگام تحصیل

3_حذف 5درصد افزایش سنواتی سالانه

4_حذف رتبه تشویقی در ارزشیابی سالانه

5_ حذف رتبه تشویقی فرهنگیان بسیجی

6_حذف ده درصد تشویقی در ارزشیابی سالانه برجستگی

7_حذف 20درصد تشویقی ارزشیابی سالانه . برجستگی

8_ حذف پاداش و کمک هزینه ازدواج

9_حذف تعجیل در گروه ضمن خدمت فرهنگیان

10_ حذف پاداش 176 ساعت در ضمن خدمت فرهنگیان

11_ حذف اضافه کار ساعتی مدیر و معاونان

12_ حذف پرداخت اضافه کاری نوبت دوم عوامل اداری مدرسه در سه ماهه تابستان

13_ حذف سرانه های آموزشی

14_ حذف یارانه و بن کالا

15_ حذف سرویسهای حمل و نقل معلمان

16_ حذف پرداخت اضافه کار تقلیل ساعت معلمان بالای 20 سال

17_حذف اضافه کارهای ساعتی

18_حذف اضافه کار نوبت دوم سرایداران

19_ حذف پرداخت حق الزحمه اردوها

20_حذف شخصیت و احترام معلمان

21_ حذف نمره های کمی و اعداد

22_ حذف کلاسهای ضمن خدمت حضوری

23_ حذف کلاسهای ضمن خدمت غیر حضوری

24_ حذف بازنشستگی زودتر از موعد

25_ حذف پرداخت پاداش نقدی بازنشستگی

26_ حذف شیر مدارس

27_ حذف حذف حذف حذف

فرهنگیان چه کردند.!!!?چ

سکوت .سکوت .سکوت !!!!

حذف حق اعتراض !!!!

حذف زبان برای حرف زدن!!!



فرهنگیان محترم لطفا در شبکه های مجازی و اجتماعی به گوش مسؤلان برسانید.

جزیره خارک
|    | 1393/11/25 - 03:05 |     1     0     |
تنها راه اتحاد و همبستگی است
بخدا بخدا نمایندگان مجلس فقط دنبال منافع شخصیشان هستند

یک فرهنگی
|    | 1393/11/24 - 20:46 |     4     0     |
با سلام .یکی از بستگانم با مدرک سوم راهنمایی کارمند شرکتی بانک ملی ماهی یک میلیون و ییصد حقوقشه این تازه حقوق قابتشه بماند که هزینه ایاب و ذهاب میگیره پول لباس میگیره حق مسکن داره و سالانه شب عید غیر از دولت خود بانک کلی بهشون عیدی میده حالا بماند وامهای بلا عوض و با سود پایینشون
اونوقت یکی مث من مستاجر ماهی یک و صد با مدرک لیسانس.
تفاوت را احساس کنید .

رضا
|    | 1393/11/24 - 03:19 |     1     0     |
از ماست که بر ماست وقتی بخشنامه میکنن برای پای صندوق انتخابات نیرو می خوایم با وجود اینکه می دونیم پولشم چندر غازه و چند ماه بعد میدنش با سر میریم ثبت نام می کنیم حالا باید بکشیم خوب نکنیم تقصیر خودمونه.

قمری
|    | 1393/11/24 - 00:16 |     4     1     |
سلام و خسته نباشید اف به این عدالت با سی سال سابقه ته مدرک ته گروه برای بازنشتگی ۱۷۹۰۰۰۰ انداز یه کارمند صفر شروع به کارمدرک پایین هر اداره دیگه. خدا ازشون نگزره که حقوق معلمان را پایمال کردند ما که نمی گزریم انشالله خدا هم نگزره فقط ندادن لیست نمره در خرداد و تعطیلی کلاسها گوشها را را شنوا می کنن نمایندگان الان کرند ابرو نظام و انقلابی که با این همه خون شهید ایجاد شه را با این لی عدالتی دارند دولت و نمایندگان می برند

علی محبی
|    | 1393/11/23 - 22:39 |     1     0     |
به خدا قسم 15 میلیون وام برای خانه برداشتم ماهی 340هزار تومان دریافتی دارم ماندم چه کار کنم تابستان باید به کارگری بروم

ناشناس
|    | 1393/11/23 - 00:40 |     1     0     |
از طریق فضاهای مجازی هم می توان به خوبی اطلاع رسانی کرد تا بین همکاران اتحاد صورت گیرد.

مجید
|    | 1393/11/22 - 04:55 |     0     0     |
اگر دولت و مجلس حق فرهنگیان به موقع وباانصاف پرداخت می کردند دیگر پولی انباشت نمی شد که سود جویان به چپاول ببرند و بخشی از آن را به عنوان حق سکوت به برخی نمایندگان فاسد و از خدا بی خبر که مجلس را جایی برای منفعت طلبی می دانند ;نمی دادند.نمایندگانی موقع حضور رییس جمهور قبلی یا معاونش تایمر خم می شدند و فرمایشات رهبر را آن گونه که دوست دارند تعبیر می کنند.دم از عزت ملت ایران می زنند ولی در رفاه کامل زندگی می کنند تا جایی پیرو ولایتند که رفاه سلامتی شان به خطر نیفتدفشریک دزد و رفیق غافله اند. امان از دل رهبر فغان از دل مولا.

ناشناس
|    | 1393/11/22 - 03:21 |     1     0     |
واقعا برا خودمون متاسفم
ما هیچکدوم اهل عمل ومبارزه با بی عدالتیها نیستیم
فقط حرف حرف حرف ....
کفر آدم در میاد
باید مردونه جلوی همشون ایستاد فرقی نداره میخوان دلتمردا باشن یا مثلا نمایندگان مردم!
مطمئن باشین خیلی آدمای ترسو و دستپاچه ای هستن
کافیه دوباره اعتصاب کنیم همشون به ... میافتن
آخه ما که چیزی نداریم از دست بدیم
یا رومی روم یا زنگی زنگ

ناشناس
|    | 1393/11/16 - 00:57 |     8     0     |
انشالله موقع انتخابات بخاطر 100 تومن چرخشی نداشته باشن فرهنگیان.مخصوصا انتخابات دولت آتی.خدا ازتون نگذره اگر این حرفها یادتون بره

ناشناس
|    | 1393/11/15 - 05:49 |     3     0     |
هر چه کنی به خود کنی معلمی که برای چندر غاز حق صندوق با چشمم خودم دیدم گریه کرد منو رو صندوق بذارین ندارم وقت رای دادن به همین مجلسی های بی تکلف وبی عرضه سر و دست میبازند باید به همکاران ما توهین شود معلمی که حتی خود ریس جمهور از زیر دستش شده این باید مسافر کشی کنه بجای تحقیق وپپوهش از تمهم اصناف معلمین تشکر تقدیم به رییس مجلس/تا به کی نالیم ز دستت ای رییس /از دل دنیا پرستت ای رییس/اشوه های چشم مستت ای رییس / حرف معلم ناز شستت ای رییس

معلم
|    | 1393/11/15 - 02:43 |     0     0     |
بهترین کار اینه که خرداد هیچ معلمی لیست نمره هاشو تحویل نده.

محمد
|    | 1393/11/15 - 02:30 |     0     0     |
نمی دانم چرا فقط بودجه در آموزش و پرورش مطرح است نماینده ای فلاح که پول سگش 15میلیون تومان است و یا مدیر آموزش و پرورش اهر که یک پژو تقربیا صفر زیر پایش بود به جای گرفتن مینی بوس از اداره کل جهت رفاه معلمان دوباره یک پژو صفر را گرفت و با این فکر تجملاتی هفته پیش جان 5 نفر معلم را به خاطر نداشتن ماشین گرفت آقای وزیر شما مصداق فامیلی خودتان آموزش و پرورش را به فنا و نابودی کشاندی و از معلم بعنوان ابزار و وسیله ترقی خود استفاده می کنید گر به روز قیامت اعتقاد داری نمی دانم چگونه در آن دنیا جواب حدود یک میلیون معلم و خانواده اش را خواهی داد

ناشناس
|    | 1393/11/15 - 01:59 |     8     0     |
تنها چاره کار انفجار دیگر است و الا با فرستادن معلمین به مجلس هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مگر الان کم معلم در مجلس داریم انها فقط هدفشان رسین به مجلس و خوردن و بهره مندی از پولهای رحیمی هاست.پس یه راه وجود دارد اتحاد و ....

فرهنگی بی سواد
|    | 1393/11/14 - 22:14 |     1     0     |
خرداد نزدیک است و دم تکان دادن دوباره شروع خواهد شد !!!!!!!!! دیگر استخوانی نخواهیم داشت !!!!!!! بجاش ممکنه بگن چخه پدر ............ !!!!!!!!

فرهنگی ازکرمانشاه
|    | 1393/11/14 - 17:50 |     0     0     |
سلام درودبرشماها برنامه ریزی کنید تاتجمع کنیم تایادشان بدهیم اضافی نیستیم

اکبر
|    | 1393/11/14 - 15:02 |     1     1     |
با سلام
واقعا از رفتار نمایندگان متعجبم. که خود را بالاتر دیگران می دانند. وای به روزی که چنین افرادی برای ما تعیین تکلیف می کنند. وای بر ما

سعید
|    | 1393/11/14 - 12:55 |     1     0     |
با تشکر از همکاران عزیزی که فکر کردند اگه داد ما معلمان را به گوش نمایندگان مجلس برسانند گوشی برای شنیدن وجود دارد .فریاد برای کران !همین نمایندگان وقتی پای رای میاد وسط چقدر چابلوس معلمان میشن یادشون رفته

ناشناس
|    | 1393/11/14 - 03:37 |     4     1     |
با سلام ، افزایش حقوق معلمان ربطی به مجلس ندارد و اگر دولت بخواهد مقل اب خوردن اینکار انجام می دهد همچنانکه برای وزارت بهداشت اینکار را کرد معلمان انسان صادقی هستند اما ساده نیستند در حال حاضر وزارت نفتی ها ، اقتصاد ، خارجه ، نیرو ، کشور ، دادگستری ، این همه افزایش حقوق داشتند مگر مجلس مجوز داده ، دولت فرهنگی ضعیف می خواهد و این کار عمدی است و قطعا بحث بودجه و این حرف ها نیست . همچنانکه برای سایر سازمانها مثل اب خوردن پول تزریق می کنند ، این دولت بدنبال فرار از افزایش حقوق عادلانه معلمان است .

محمد
|    | 1393/11/14 - 03:32 |     2     1     |
با عرض سلام و تشکر از معلمانی که در خط جلوی جبهه دفاع از حقوق معلمان هستند و تلاش می کنند . شما ندا دهید ما هم پشتیبان شما هستیم

ناشناس
|    | 1393/11/14 - 03:26 |     0     0     |
از همکاران محترم خواهشمندم راهکار ارایه کنن یعنی از بین یه جمعیت ملیونی هیچ راهی به نظر هیشکی نمیرسه که نجاتمون بده؟ چکار باید کرد؟ یه حرکتی چیزی؟اینطوری که نمیشه اخه تا کی باید دست روی دست گذاشت؟ این همه ظلم دیگه بس نیست؟ این همه توهین و بی توجهی دیگه بس نیست؟ بابا دیگه تا کی باید از این بانک و اون بانک زنگ بزنن بگن قسطات عقب افتاده . تا کی باید تنمون بلرزه و شرمنده اهل و عیال باشیم
یه چیز میگم بهتون در گوشی بین خدمون باشه کسی نشنوه خدا کنه غیر فرهنگی دانش اموزی کسی نشنوه یا نخونه
دو ساله نتونستم یه شلوار برا خودم بگیرم روم نمیشه برم سر کلاس
اون دنیا کی میخواد جواب پس بده؟

یک معلم
|    | 1393/11/14 - 02:42 |     2     0     |
بیاییم درانتخابات آینده کمی بیشتر بیندیشیم واین سخنان را به یاد آوریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس
|    | 1393/11/14 - 02:04 |     33     0     |
نسل آینده زیردست این معلمان پرورش یافته اند زمانی خواهدرسیدکه به بی توجهی به این قشرپشیمان خواهندشدولی چه فایده دیرخواهدبود

لیلا
|    | 1393/11/14 - 18:41 |     0     0    
پاسخ: این اقایان ان وقت اینجا نیستند چون از الان برای ان دنیای!!!! خود با اعمال خیر اجرهای طلایی!!!! میفرستند خودشان ان موقع با حوریان در انجا اقامت خواهند گزید !!

رضا
|    | 1393/11/13 - 22:53 |     2     0     |
طبق این گزارش کسانی که در مصادر قرار گرفته اند از اگاهی و اگاهی بخشی قشر فرهیخته و اگاه جامعه یعنی معلمان ناراحت اند اما نمی دانند این خاصیت ذاتی خورشید است که نور افکنی کند با این بی توجهی به خواسته های معلمان یقینا پرتو مشعلهای این مشعل داران اگاهی گسترده تر خواهد شد

ناشناس
|    | 1393/11/13 - 21:25 |     6     0     |
به عنوان یک معلم از زحمات همکاران مظلومم تشکر می کنم و عرض می کنم : خیانتی که به آموزش و پرورش شده حاصلش کثرت طلاق ، فحشا ، اعتیاد ، بی سوادی و ... است . کسانی که هر روز برگی تازه از دفتر خیانت هایشان باز می شود نمی توانند دغدغه نظام و اسلام داشته باشند. ما معلمان با احتساب خانواده و وابستگان حد اقل 6 میلیون جمعیتیم . باید پاسخ توهین این افراد را در انتخابات آتی بدهیم.

سلام
|    | 1393/11/14 - 21:01 |     0     0    
پاسخ: هر وقت انتخاباتی هست و رأی چند ملیونی معلمان و خانواده های آنها مورد نیاز است همه برای حل مشکل آموزش و پرورش و معلمان و معیشت و رفاه آنان خطابه ایراد می کنند و بیانه می دهند . و ما هم با صداقت خودمان فکر می کنیم راست می گویند !!!!!!

ناشناس
|    | 1393/11/13 - 20:02 |     0     0     |
نمایندگان مردم یا نمایندگان رحیمی وپول رحیمی

حسن
|    | 1393/11/13 - 18:33 |     4     0     |
یک راه حل بسیار ساده برای دولت که همیشه از کمبود بودجه واوضاع خراب اقتصادی می نالد به نظر بنده ی ناقص العقل وشیر خام خورده این است که تنها چند درصد از حقوق مدیران وروسا ووزیران ونمایندگان عالی رتبه را کم کند ومطمئن باشد که با همین چند درصد می تواند حقوق معلمان را چند ده درصد اضافه کند هنوز به یاد داریم پاداش شورای شهر شیراز به جناب شهردار محترم که پنجاه میلیون تومان بود و وقتی از طرف بیست وسی یا نماینده شورای شیراز تماس گرفته شد ایشان اعلام کردند که در دولت قبل یعنی دولت اقای احمدی نژاداین پاداش درحدود هفتاد میلیون بوده چرا ان وقت صدا وسیما چیزی نگفت بله دولتیان عزیز ونمایندگان محترم چنین پول ها وپا داش هایی برای خودتان می برید که نمی توانید حقوق معلم را افزایش دهید عجالتا همین یک راه حل را اجرا کنید اگر جواب نداد چند تا راه حل دیگه هم داریم ارائه می دهیم امید است که مقبول افتد

مرتضی
|    | 1393/11/13 - 18:11 |     4     1     |
دیگه قانع شدم که تمام این کارها تعمدیه
باشه هیچ اشکالی نداره فقط میمون یه راه......

فرهنگی
|    | 1393/11/13 - 17:17 |     1     2     |
از ماست که برماست، هرچه بکنند مقصر خودمان هستیم ، بادادن نمرات الکی به دانش آموزان ، کار اضافی ، دادن رای بهمین نمایندگان و.......بایداینطوری جوابمان بدن.

ناشناس
|    | 1393/11/13 - 16:06 |     3     0     |
با سلام
ضمن تبریک دهه فجر به محضر تک تک معلمین ایران زمین ،آقایان لطف کنند برنامه ریزی کنند ما درخدمتیم .
این من وتو حاصل تفریق ماست پس تو هم با ما بیا تا ما شویم
حاصل جمع تمام قطره ها می شود دریا بیا دریا شویم
جمعی از معلمین

افراسیابی azarsalmas4.blogfa.com
|    | 1393/11/13 - 12:54 |     5     0     |
سلام و عرض ادب
بسیار لذت بردم از خواندن گزارش مستدل استاد فرزانه آقای بهشتی ،لذت بردم از شیوه جالب نگارش و بیان حقایق و تاسف خوردم به وضعیت خودمان که با چه نمایندگانی طرف هستیم
من با بیش از بیست سال سابقه خدمت هیچگاه امیدی به بهبود معیشت خودمان نداشته ام چون تا وحدت و اتفاق نظری بین بیش از یک میلیون معلم وجود نداشته باشد کاری پیش نخواهد رفت.
مطلب فوق در وبلاگ صدای سلماس azarsalmas4.blogfa.com باز نشر شد.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی