RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:01   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25178صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیدوشنبه، 11 اسفند 1393 - 15:06
دستور تعطیلی یک مدرسه در سوئد به علت وقوع خشونت و جنایت در آن
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

یک اتحادیه معلمان در سوئد دستور تعطیلی یک مدرسه را در شهر مالمو در جنوب این کشور به علت خشونت و جنایت در این مدرسه که جان دانش‌آموزان و معلمان را به خطر انداخته است، صادر کرد.

امت اسلامی- به نوشته روزنامه سوئدی سوئنسکا داگبلادت، مدرسه مورد نظر مدرسه وارنر رایدن Varner Ryden واقع در محله روزنگارد در حومه مالمو است که حدود ۲۰۰ دانش‌آموز دارد. این مدرسه با خشونت، تهدید، هشدارهای دروغین آتش‌سوزی و آزار و اذیت شناخته می شود. جنایتکاران بزرگسال نیز در این مدرسه گردهم می آیند.
پیتر برمن مسئول منطقه‌ای اتحادیه موسوم به تشکیلات محیط کار سوئد به خبرگزاری تی تی گفت تصمیم به تعطیلی یک مدرسه بسیار غیرمعمول است.
وی افزود هر دانش‌آموزی که روز دوشنبه در این مدرسه حاضر شود با نامه‌ای خطاب به والدینش در مورد علت تعطیلی مدرسه به خانه بازگردانده خواهد شد.
به گفته این اتحادیه، وضعیت کنونی این مدرسه از دو سال پیش که دانش‌آموزان یک مدرسه نابهنجار دیگر (اورتاگاردسکولان Ortagardsskolan ) در آن ادغام شدند، بدتر شد.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از استکهلم، کریستین کونیتس از اتحادیه معلمان اعلام کرد ما با این تصمیم به شدت مخالف بودیم. وی افزود این رویکرد به منظور کاهش هزینه‌ها اتخاذ شد.
وی خاطر نشان کرد امنیت مدرسه وارنر ریدن دیگر نمی توانست تضمین شود و حضور پرسنل بزرگسال و معلمان بیشتری برای شاگردان لازم بود.
مالمو سومین شهر بزرگ سوئد به تازگی رشته تیراندازی‌ها و جنایات سنگین را تجربه کرد در حالی که روزنگارد در حومه آن که بیشتر ساکنانش مهاجر هستند، نیز صحنه آشوب‌های جوانان بود.

تعداد بازدید: 843 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING