شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25197صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیپنجشنبه، 14 اسفند 1393 - 21:26
ائتلاف تشکلها در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی یک حرکت شجاعانه و قابل تقدیر است
سخنگوی شورای همبستگی تشکلهای اقتصادی گفت: با توجه به اینکه آینده بخش خصوصی کشور در گرو تقویت تشکل هاست، تشکیل ائتلاف تشکلها کاری بسیار ارزنده و حرکتی شجاعانه و قابل تقدیر است.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

سخنگوی شورای همبستگی تشکلهای اقتصادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اکوفارس با اشاره به تشکیل ائتلاف تشکل ها در آستانه برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی گفت: این ائتلاف توسط جمعی از کارشناسان علاقه مند به بخش خصوصی تشکیل شده و با توجه به این که تشکل ها، زیربنای اصلی بخش خصوصی هستند، خیلی تلاش شد که بتوانیم با گروه های مختلف یک لیست همگن ارائه دهیم که نهایتا منجر به افزایش وزن بخش خصوصی شود و قدرت چانه زنی آن را در برابر مجلس و دولت بالا ببرد.

احمد پورفلاح در ادامه با اشاره به زمینه های تشکیل این ائتلاف افزود: گروه ها همگی اعلام کردند که ما خط قرمز نداریم. ما علاقه مندیم با همه گروه ها و ائتلاف ها بنشینیم و بر اساس شایسته سالاری، نامزدها را تعیین کنیم وتعدادی شاخص و پارامتر تعریف کردند ولی در عمل متاسفانه این اتفاق نیافتاد.

وی خاطر نشان کرد: ائتلاف تشکل ها کار بسیار ارزنده ای انجام داد. تعدادی از افراد مطرح تر و تاثیر گذارتر از گروه های مختلف را انتخاب کرد و یک لیست ارائه داد و به نظرم این لیست می تواند یک تجربه بسیار خوب و ارزشمند باشد که حداقل وقتی این افراد به عنوان نماینده بخش خصوصی وارد اتاق می شوند، در ذهنشان باشد که یک جا و در یک لیست نامشان در کنار هم قرار گرفته است و در آنجا صرفا به دنبال منافع شخصی و گروهی نباشند و به منافع بخش خصوصی به طور کلان نگاه کنند و با همدلی بیشتر مسئولیت های خود را انجام دهند. بنده به تشکل ها بسیار علاقه و اعتقاد دارم و فکر می کنم با توجه به اینکه آینده بخش خصوصی کشور در گرو تقویت تشکل هاست، این کار کار بسیار ارزنده ای است و در مجموع فکر می کنم این حرکت یک حرکت شجاعانه و قابل تقدیر است.

سخنگوی شورای همبستگی تشکلهای اقتصادی در پایان اضافه کرد: گروهی که کارشناسان خبره ای هستند و نسبت به وضعیت اتاق های بازرگانی آشنایی خوبی دارند، این افراد را انتخاب کرده و لیست ائتلاف تشکل ها را منتشر کردند و چهره هایی که در ائتلاف حضور دارند نیز اکثرشان لیدرهای گروه های مختلف و تاثیرگذار در انتخابات هستند.

به گزارش اکوفارس اسامی کاندیداهای حاضر در ائتلاف همبستگی تشکل‌های اقتصادی در بخش های مختلف بدین شرح است :

در بخش بازرگانی:

یحیی آل اسحاق ، مسعود خوانساری ، محمدرضا طلایی ، سیدمرتضی عراقچی ، وحید صدوقی ، محسن بهرامی ارض اقدس ، منوچهر ملکیانی فرد ، محمدعلی امانی همدانی ، مهدی شریفی نیک نفس ، محمد امیرزاده ، محمد لاهوتی ، ناصر ریاحی ، سیدرضا نورانی ، محمدرضا زهره وندی ، محسن نهاوندیان ، محمدمهدی رییس زاده .

در بخش صنعت:

مهدی جهانگیری، محمدباقر رجال ، محسن خلیلی عراقی ، محمدحسین برخوردار، علی نقیب، عباسعلی قصاعی ، سیدمحمد اتابک ، محمدرضا نجفی منش ، هبت الله فاضلی ، علی شمس اردکانی، سیدحسین سلیمی ، علی مردان شیبانی ، محمدحسین نصرالله فلاح ، محمود تبریزی.

در بخش معدن:

علا میرمحمد صادقی، پدرام سلطانی، محمدرضا بهرامن، فریال مستوفی.

در بخش کشاورزی:

حامد واحدی، کاوه زرگران ، احمد صادقیان ، شاهرخ ظهیری ، مهدی معصومی اصفهانی، حسن فروزانفرد.

ائتلاف تشکلها در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی یک حرکت شجاعانه و قابل تقدیر است

 

تعداد بازدید: 1328 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی