سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:43   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25389صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 26 اسفند 1393 - 11:20
خواهران مبلغ عضو شبکه‌های اجتماعی مشاورین مدارس شوند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: خواهران مبلغ عضو شبکه‌های اجتماعی مشاورین مدارس شوند.
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:
حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی عصر دوشنبه در نشست با مبلغان و مشاوران طلبه خواهر مدارس بوشهر اظهار داشت: مبلغان نقش بسیار مهمی در ارشاد افراد مختلف جامعه دارند و فعالیت آنها نیز از ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

وی به تاکیدات ائمه اطهار(ع) مبنی بر اهمیت فعالیت‌های مبلغان و مشاوران در هدایت جامعه اشاره کرد و بیان داشت: مبلغان قدر کاری که انجام می‌دهند را بدانند و سختی‌های کار خود را به حضرت مهدی(عج) بگویید چرا که خدا و امام زمان(عج) صاحب کار حوزه‌های علمیه هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور هدایت مردم را سرمایه‌ای دانست که انسان با خودش به آخرت می‌برد و افزود: نجات دادن مردم پیرو امام زمان(عج) از گمراهی و خدعه شیطان به ‌اندازه تمام این دنیا و بالا و پایینش ارزش دارد.

وی تبلیغ دینی را گوهری بسیار گران‌بها دانست و اذعان داشت: خداوند وقتی می‌بیند که کسی برای نجات فرزندان مردم از گمراهی تلاش می‌کند، خدا هم فرزند خود او را نجات می‌دهد و اگر کسی در این راه استقامت کند، خداوند او را سیراب می‌کند.

حجت‌الاسلام جمشیدی در ادامه بر لزوم تعامل بین مببلغان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: به منظور تعامل بیشتر و ارتباط بیشتر، خواهران مبلغ عضو شبکه‌های اجتماعی مشاورین مدارس شوند.

همچنین برترین‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در آئینی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و هچنین امام جمعه بوشهر تجلیل شدند.

 

تعداد بازدید: 853 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی