RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:29   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25400صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 27 اسفند 1393 - 03:13
گزارش روند بررسی پرونده بورسیه‌ ها در جلسه کمیسیون آموزش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه امروز خود روند بررسی پرونده بورسیه‌ها، افزایش شهریه دانشگاه آزاد و تاخیر در ارائه لایحه رتبه بندی معلمان را مورد بررسی قرار دادند.

درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز علی اصغر زارعی یکی از نمایندگان منتخب این کمیسیون در هیات بررسی بورسیه‌های وزارت علوم گزارشی را از روند بررسی پرونده بورسیه‌ها ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش تصریح کرد نهایتا مقرر شد کمیسیون آموزش نامه‌ای را به وزیر علوم درخصوص روند بررسی بورسیه و ابراز نگرانی از اینکه هیات بررسی بورسیه‌ها همکاری لازم را با نمایندگان منتخب کمیسیون ندارد ارائه دهد.

وی همچنین به بررسی افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد در این کمیسیون اشاره کرد و گفت مسئولان وزارت علوم باید در این زمینه پاسخگو باشند زیرا براساس اساسنامه دانشگاه آزاد، این دانشگاه تنها پیشنهاد دهنده شهریه است و وزارت علوم باید آن را مصوب کند لذا ما وزارت علوم را مسئول می‌شناسیم و باید در این زمینه توضیح دهند.

جعفری در ادامه اظهار کرد علت تاخیر در ارائه لایحه رتبه بندی معلمان توسط دولت از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه امروز کمیسیون بود که علی رغم اینکه این لایحه یک بار در صحن علنی به دلیل مخالفت نماینده دولت رد شده بود گفتند در کمیسیون اجتماعی دولت در دست تهیه است اما هنوز آن را به مجلس ارائه نکردیم.

 

تعداد بازدید: 649 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING