صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:30   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25436صفحه نخست » فرصت‌های‌استخدامی یکشنبه، 2 فروردین 1394 - 19:08
اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه های اجرایی موضوع بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره 122218/ت50947هـ مورخ 17/10/1393 هیئت محترم وزیران)، از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تأمین خواهند نمود.

متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه 10/1/1394 لغایت 17/1/1394 به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه نمایند. توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هر یک از دستگاهها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی که در تاریخ 10/1/94 منتشر خواهد شد، درج می گردد.

ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاه های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

به گزارش شناسنامه و به نقل از سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (mdhc.ir)، بر اساس هماهنگی های بعمل آمده اولین امتحان مشترک فراگیر بر اساس مفاد دستورالعمل آزمون های استخدامی در اردیبهشت ماه 1394 با حدود هفت دستگاه اجرایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل، حیطه مشترک فراگیر، سنجش حیطه‌های عمومی و تخصصی است که بر اساس خوشه شغلی در فواصل زمانی مشخص، از طریق امتحان به صورت متمرکز و سراسری، با تجمیع آگهی‌های استخدامی مورد تأیید معاونت توسعه در هر دوره، توسط مؤسسه مجری و با راهبری و نظارت معاونت توسعه برگزار می‌گردد.

همچنین، خوشه شغلی، مجموعه‌ای از دو یا چند شغل است که با توجه به تجانس، همگونی وظایف و تحصیلات مورد نیاز در شرایط احراز آنها، توسط معاونت توسعه تعیین و در یک مجموعه قرار می‌گیرند. خوشه‌های شغلی تعیین‌شده، مبنای امتحانات مشترک خواهند بود و چنانچه برخی از مشاغل در هیچ‌یک از خوشه‌های شغلی قرار نگیرند، در این صورت شغل مورد نظر مبنای امتحان مشترک قرار خواهد گرفت.

مشاهده متن کامل دستورالعمل برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی

گفتنی است، پیش از این دکتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری ضمن اعلام اینکه سیاست دولت در استخدام، کم کردن حجم دولت است، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و با تامین بودجه لازم، بیش از 38 هزار تن از جوانان کشور به استخدام در می آیند. وی ادامه داد: افرادی که در گذشته برای استخدام امتحان و آزمون داده بودند اما بودجه لازم برای بکارگیری آنان تامین نشده بود، در بودجه سال آینده تامین اعتبار شده و ادارات و استانداری ها می توانند از اکنون تشریفات لازم برای استخدام را انجام دهند.

تعداد بازدید: 9079 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی