جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 03:28   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25501صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 12 فروردین 1394 - 22:22
بیمه تکمیلی فرهنگیان در چهار بسته پیش‌بینی شد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیمه تکمیلی فرهنگیان در قالب چهار بسته مختلف پیش بینی شده که به نظرسنجی معلمان گذاشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاشان حامی، “محمد میرپور” در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان کاشان افزود: با هدف رفع دغدغه فرهنگیان و حفظ مقام والای معلم، در سال جاری با توجه به پوشش های بیمه ای خاص، چهار بسته بیمه تکمیلی با شرایط و خدمات ویژه برای فرهنگیان درنظرگرفته شده است.

به گفته وی،  پس از کسب نظر همکاران در فروردین  از سراسر کشور و بسته به نیاز معلمان، یکی از روشها به صورت ملی یا استانی انتخاب و استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرارداد با بیمه گذار فعلی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در استان اصفهان امیدواریم قبل از پایان این زمان بیمه گذار جدید برای بیمه طلایی فرهنگیان مشخص شود.

وی اظهار داشت: در بسته اول، خدمات با شرایط فعلی تعریف شده، در بسته نوع دوم، خدمات کامل با نرخ مصوب بیمارستانی، نوع سوم، تلفیق خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی است و نوع چهارم نیز با خدماتی کمتر از شرایط فعلی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: براساس تفاهم نامه ای که در ۴۵ بند با بانک سرمایه امضا شد، خدمات ویژه ای برای فرهنگیان منظور شده است.

میرپور افزود: در یکی از مفاد این توافق نامه، کلیه حسابهای آموزش و پرورش به بانک سرمایه منتقل خواهد شد اما حقوق و دستمزد مشمول این بند نمی شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: در ۱۰ روز اول تعطیلات فروردین بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در مدرسه های این شهرستان اسکان یافته اند.

“محمود خدمتی” افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تاریخی منطقه کاشان، حدود یک هزار و ۳۰۰ اتاق در ۱۳۰ واحد آموزشی و ۷۰ نمازخانه جهت پذیرایی از گردشگران این شهر تاریخی تجهیز شده است .

به گفته وی، از مجموع ۱۳ هزار اتاق واگذار شده در این ایام، حدود ۷۰درصد هزار باب در اختیار فرهنگیان مناطق مختلف کشور و مابقی به کارکنان سایر ادارات قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مراکز اقامتی این شهرستان در سه گروه ویژه با امکانات سوئیت، گروه الف با امکانات یخچال و تلویزیون و اجاق گاز اختصاصی و گروه ب، که شامل امکانات مشترک در هر سالن، طبقه بندی شده است.

به گفته وی، رستوران فرهنگیان کاشان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی، روزانه بیش از سه هزار پرس غذا، با قیمتی معادل ۴۰ درصد ارزان تر از رستورانهای شهر، سرویس دهی می کند.

وی گفت: درمانگاه فرهنگیان کاشان نیز در دو نوبت روزانه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱  به منظور رفاه گردشگران خدمات ارائه می کند.

خدمتی افزود: برپایی نمایشگاهی از مفاخر و مشاهیر منطقه فرهنگی کاشان از دیگر خدمات برنامه ریزی شده برای آشنایی مسافران نوروزی است.

تعداد بازدید: 2870 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
معلم
|    | 1394/1/13 - 00:31 |     1     0     |
آوای فرهنگی:شاید شما همکارفرهنگی تاکنون این نیش و کنایه را از افرادی ناآگاه یا مغرض شنیده باشید که”معلمان۴ماه تعطیلند و حقوق مفت می گیرند”! اما با مشاهده مطلب منتشرشده دراین پست خبری قضاوت خواهید کرد که معلمان هم برابردیگر کارمندان دولت تعطیلی دارند …

1200

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی، مطلب ذیل یادداشتی است از یک کاربر و خواننده سخن معلم که مقایسه آماری ارائه دادند از میزان تعطیلات کارمندان دولت با معلمان.

به طوری که همه کارمندان دولت هر سال یک ماه مرخصی دارند . در پایان هرماه به کارمندان حداقل ۸۰ ساعت اضافه کار می دهند یعنی در ماه حداقل ده روز پول کاری که اصلا انجام نشده است دریافت می کنند .

در طول سال می شود حداقل ۱۲۰ روز . یعنی ۴ ماه . پس تمامی کارکنان دولت در سال حداقل ۵ ماه بیکارند و حقوق شان هم حداقل دو برابر معلمان ! ضمناً کارمندان ، هر سال ۲ ماه حقوق کامل را پاداش می گیرند ، غیر از عیدی ، حق ایاب ذهاب ، حق مسکن و دیگر مزایا …

این شد ۷ ماه حقوق دریافتی بدون کار برای کارمندان محترم ! این ها را حساب کنید ! در مقابل سه ماه تعطیلی فرزندان کارمندان !

شما قضاوت کنید چه کسانی در سال بیشتر کار می کنند ؟ فرهنگیان یا دیگر کارمندان دولت ؟!

من معلم نیستم ولی هیچ وقت زحمات معلمانم را فراموش نمی کنم و این پیام کمترین چیزی بود که برای دفاع از حق واقعی این قشر زحمتکش می توانستم بنویسم.

این قشر دوست داشتنی فقط از« تبعیض» می نالند و حرفشان هم حق است.

امیدوارم همه تان برای تشکر از معلمان تان « یک رسانه » باشید.

شاید سیاست مدارها هم از خواب …بیدار شوند .



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی