جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:06   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25869صفحه نخست » فراخوانسه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 - 04:08
مسابقه طراحی پوستر اوقات فراغت تابستان
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 فراخوان اولین دوره مسابقه طراحی پوستر اوقات فراغت تابستان

 

«اولین دوره مسابقه طراحی پوستر اوقات فراغت تابستان» با عنوان آسمانی ها به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی در سطح استان مرکزی برگزار می شود.

فراخوان این مسابقه با محورهای مسجد اوقات فراغت تابستان جوانان و نوجوانان و کانون فرهنگی مسجد جذب حداکثری ارائه فعالیت‌ها و ایجاد جاذبه‌های فرهنگی و هنری تهیه شده و طراحان استان مرکزی و علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا اول خرداد ماه 1394 به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ارسال کنند.

 همچنین، تکنیک خلق اثر آزاد بوده و آثار می بایست از پویایی و نوآوری برخوردار ومتناسب با رویکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد باشد.

 مضمون طراحی پوستر صرفا برای طرح اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد استان است لذا از درج آرم و نام و..در پوستر خودداری شود.

 آماده کردن فایل با فرمت- JPEG با کیفیت 300dpi – در ابعاد 50 × 70 سانتی متر به صورت عمودی- در مد CMYK مورد نظر است.

 استفاده از رنگ های متنوع و شاد به همراه المان های مسجدی در طرح ها نیز پیشنهاد می شود و استفاده قالب های تکراری پرهیز شود و اجزای آن (عکس، تصویرسازی، تایپوگرافی و غیره) باید تولیدی بوده و کپی برداری نباشد. در صورت برگزیده شدن اثر ارسال فایل لایه باز PSD به دبیرخانه جشنواره الزامی است.

 هر شرکت کننده می تواند حداکثر 2 اثر خور را به پست الکترونیکی جشنواره به آدرس dbmarkazi@gmail.com باحداکثر حجم 24 مگا بایت ارسال کند.

 زبان مسابقه فارسی است و آثاری که در آنها از عبارات انگلیسی استفاده شود پذیرفته نخواهند شد همچنین درج عبارت (آسمانی های 9) و استفاده از لوگوی شعار سال در کلیه‌ی طرح‌ها، ضروری است.

 آثاری که پس از مهلت مقرر دریافت شوند به مسابقه راه پیدا نخواهند کرد و ارسال آثار به منزله‌ی قبول مقررات است و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده بر عهده‌ی برگزارکننده است.

 داوری توسط کانون فرهنگی هنری نورالزهراء سلام الله کانون تخصصی هنرهای تجسمی انجام می شود و به طرح برتر جایزه ارزنده ای به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.

 ایمیل: dbmarkazi@gmail.com

وب سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر: http://masjed-mr.ir

 

تعداد بازدید: 1142 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING