جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:50   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25900صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 12 اردیبهشت 1394 - 17:45
فانی : مسائل دانش‌آموزان حادثه دیده درودزن حل می شود/مشکلات به حق معلمان را پیگیری می کنم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

فانی : مسائل دانش‌آموزان حادثه دیده درودزن حل می شود/مشکلات به حق معلمان را پیگیری می کنم
جامعه > آموزش - وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان فارس ضمن دیدار با دانش‌آموزان حادثه دیده درودزن، بر حل مشکلات آنان و همچنین پیگیری مسائل و مطالبات به‌حق معلمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  و به نقل از آموزش و پرورش،علی‌اصغر فانی چهارشنبه با حضور در اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، با دانش‌آموزان حادثه‌دیده درودزنی دیدار و بر پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد.

فانی گفت: دانش آموزان حادثه دیده درودزن خواستار تسریع در روند درمان، وضعیت اشتغال و بیمه خود هستند که این موضوعات را ازطریق وزارت خانه های بهداشت، درمان و تعاون پیگیری خواهم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضع اشتغال فارغ التحصیلان در کشور تصریح کرد: ارتقای کیفی سطح آموزش این دانش آموزان ضامن اشتغال آنهاست.

او ادامه داد: هر کاری برای این دانش آموزان نجیب انجام شود کم است، بنابراین برای حل مشکلات این دانش آموزان باید تلاش کرد.

براساس این گزارش، وزیر آموزش و پرورش همچنین با بیان اینکه نماینده معلمان در دولت هستم، گفت: مشکلات به حق معلمان را پی گیری می کنم.

فانی با بیان اینکه " با توجه به مشکلات اقتصادی موجود رفع مسائل معلمان نیازمند زمان است" گفت: ما به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم و معلمان با خویشتن داری‌، ما را در تحقق این امر کمک می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امیدواریم روزی برسد که با افتخار این مشکلات را پشت سر گذاشته و همکاران عزیز ما با انگیزه بالاتری به کارشان ادامه دهند.

تعداد بازدید: 1065 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی