RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:40   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25956صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 - 20:55
دولت یکسان‌سازی حقوق معلمان را پذیرفت
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه دولت و مجلس پیام معلمان را دریافت کرده است گفت: دولت یکسان‌سازی حقوق را قبول کرده است.
دولت یکسان‌سازی حقوق معلمان را پذیرفت
 
حمیدرضا کفاش بعدازظهر امروز در آئین تجلیل از معلمان نمونه خراسان شمالی اظهار داشت: در دولت‌های گذشته وجود تبعیض و تفاوت میان حقوق معلمان و کارکنان سایر دستگاه‌های دولتی باور نشده بود و حتی گاهی این‌گونه سخنان با برخورد مقابله و یا جواب غیرمنطقی روبه‌رو شده است.

وی افزود: اما رئیس‌جمهور اعتراض را حق هر شخص عنوان و اعلام کرده است که کسی حق ندارد جلو حرف زدن را بگیرد و دولت قبول کرده که این مشکل را حل کند.

کفاش با اشاره به تجمع‌های معلمان در سطح کشور اظهار داشت: معلمان در مطالبات خود دقت داشته باشند که حرف‌ها را درست و منطقی مطرح کنند و سرنخ‌ها را به افراد شناسنامه‌دار و به عقلای آموزش‌وپرورش بسپارند.

وی افزود: مطالبات به‌حق معلمان و فرهنگیان درزمینهٔ یکسان‌سازی حقوق با حقوق کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی دولت بررسی می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: شعار فرهنگیان مبنی بر اینکه "از فقر نمی‌نالیم از فرق در عذابیم" گفت: دولت و مجلس این پیام را دریافت کرده‌اند و باور کرده‌اند فرهنگیان زیاده‌خواه نیستند قصد برهم ریختن جامعه ندارند و در اعتراض‌های خود نیز کار را تعطیل نمی‌کنند و درخواست آنان درخواست صنفی است.

کفاش در بخش دیگر سخنان خود درباره کمک‌های دولت به آموزش‌وپرورش افزود: دولت برای نیمه دوم امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و در سال آتی ۳۵ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: تمامی مطالبات فرهنگیان که پرداخت آن سال‌های گذشته غیرممکن بود تأمین اعتبارشده و پرداخت می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش از برگزاری آزمون برای به‌کارگیری پنج هزار نفر در آموزش‌وپرورش خبر داد و گفت: برخی از اقدامات دولت همچون به‌کارگیری نیروها به‌صورت سفارشی و یا مراسم افطاری هزینه‌های زیادی به آموزش‌وپرورش تحمیل کرده و هنوز مطالبات مربوط به مراسم افطاری در برخی استان‌ها تأمین اعتبار و تسویه نشده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی نیز با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف در این استان گفت: خراسان شمالی به لحاظ زیرساخت‌ها در آخرین رتبه قرار دارد.

سید محمد لنگری اظهار داشت: باوجود کمبودها و مشکلات دانش آموزان ما توانسته‌اند موفقیت‌های خوبی در المپیادها و مسابقات علمی و فرهنگی کسب کرده و در رده‌های اول کشوری قرار گیرند.

وی افزود: دانش آموزان خراسان شمالی رتبه دوم المپیادها در کشور را از آن خود کردند و در کنکور سراسری نیز رتبه هفت‌کشوری را خود اختصاص دادند همچنین در مسابقات نانو رتبه یک کشوری به دانش آموزان ما رسید.

تعداد بازدید: 4568 ، امتیاز کاربران: 1 (2 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 1)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سردار
|    | 1394/2/18 - 15:33 |     2     1     |
آقایون ستادی یا شماها حقوق چندمیلیونی میگیرید یا به خاطر پست ومقام با معلمان که ولی نعمتان شماهستند همراهی نمی کنید
یه راه حل میزارم جلو پایتان عمل کنید کاملا قانونی و بدون شبهه

از هر ارگان لیست واریزی حقوق ومزایای به حساب پرسنلش توسط دیوان عدالت اداری یا سازمان بازرسی کل کشور دریافت کرده و به رویت آقای نوبخت برسانید تا ایشان بفهمند رتبه بندی با اعتبار1350میلیارد برای امسال و3500میلیارد برای سال دیگه در ارگانی با جمعیت حدود1500000نفر فقط پرداختی دو بند از مزایای سایرارگانها هم نمیشه

واینقدر روی رتبه بندی شعار ندهند

باید پایه حقوقی معلمان مانند پرستاران به 2200000ت برسه سپس هر معلمی که تلاش بیشتر وحرفه ای بهتری ازخودش نشون داد در رتبه بندی تشویق بشه وحقوق بیشتری دریافت کنه


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING