RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:33   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25970صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیچهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 - 14:04
رییس نامحسوس + دانلود فیلم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

رییس نامحسوس + دانلود فیلم

درتبادل تجربیات مدیران

 

رییس نا محسوس نام  سری برنامه های مستندی است که مشاهده ی آن برای مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف هم جذاب و هم آموزنده خواهد بود .

در این مجموعه مدیران اصلی شرکت‌های بزرگ به عنوان یک کارمند در شرکت خود استخدام می‌شوند و بدون افشای هویت اصلی خودشان مانند کارمندان دیگه شروع به کار می‌کنند. در این بین با ایرادات و مشکلات کارمندان آشنا می‌شوند. کارمندانی را می‌بینند که با وجود مشکلات شخصی فراوان با جان و دل برای شرکتشان کار می‌کنند و یا افرادی که به علت عدم آموزش کافی به شرکت ضررهای زیادی وارد می‌کنند.

به پرسنل شرکت گفته شده است که فردی که به  جمع آنها پیوسته در یک برنامه ی تلویزیونی هم شرکت کرده است تا معلوم شود چقدر می تواند از عهده ی تغییر و تحول شغلی بر بیایید . افراد با او همچون یک کارمند تازه برخورد می کنند . و این فرصتی می شود تا آقای ریس به شکل نا محسوس فرایندهای داخلی شرکت ، کاستی و ضعف ها را ببینید .

 

رییس نا محسوس

رییس نا محسوس

در این قسمت :

رییس نامحسوس٬ رییس Modell’s Sporting Goods است که به شکل نامحسوس وارد شرکت خود می‌شود تا با مشکلات کارمندان و موانع پیشرفت شرکت آشنا شود.

Modell’s Sporting Goods یکی از فروشگاه‌های قدیمی در آمریکاست که توسط خانواده مادل اداره می‌شود و لباسها و کفشهای ورزشی مانند کالاهای ورزشی تیم‌های فوتبال٬ بیسبال٬ بستکتبال ان‌بی‌ای و… برای ورزشکاران و طرفداران آنها ارایه می‌کند. محصولات این فروشگاه را آنلاین و از طریق وبسایت Modells.com می‌توان خرید.

این فروشگاه توسط موریس مادل در سال ۱۸۸۹ در منهتن نیویورک تاسیس شد و چهار نسل بعد تجارت خانوادگی مادل به ۱۵۰ فروشگاه در سراسر آمریکا گسترش یافت. امروزه برند Modell’s نشانه انتخاب مشتریان٬‌ کیفیت محصولات٬ ارزش کالاها و سرویس عالی خدمات مشتریان محسوب می‌شود.

رییس نامحسوس

رییس نامحسوس

لطفا شما هم بعد از دانلود این قسمت از فیلم مستند رییس نامحسوس نظرتان را برای ما بنویسید تا سایرین هم از آن استفاده کنند .

رییس نامحسوس – موودل

دانلود رییس نامحسوس – موودل


Read more: http://modiriran.ir/1394/02/%d8%b1%db%8c%db%8c%d8%b3-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%88%d8%b3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85/#ixzz3ZNoC1Js6

تعداد بازدید: 7731 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی