RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 00:36   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26058صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 18:46
اعلام رقم ریالی معوقات فرهنگیان و چگونگی تامین اعتبار آن
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه برای سال تحصیلی جاری به آنچه که قبلا مصوب شده و جزو تعهدات ماست عمل خواهیم کرد، افزود: بخشی از معوقات مربوط به سال 88 به بعد و جزو تعهدات دولت قبلی است که تلاش می‌کنیم از محل مدیریت درآمدهای اختصاصی شهر تهران این بخش از معوقات را بپردازیم.

اسفندیار چهاربند در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه رقم ریالی این معوقات از 48 میلیارد تومان گذشته است، عنوان کرد: اضافه کار مدیران، حق التدریس ها و... در این ردیف قرار می‌گیرد و حدود 22هزار نفر در این گروه قرار می‌گیرند. البته معلمان گلایه دارند که درباره معوقات آنها صحبتی به میان نمی‌آید، اما به مطالبات آنها به طور جدی پرداخته شود که اصلاح نظام پرداخت از جمله این مطالبات است.

چهاربند رشد سرانه‌ای مدارس در سال تحصیلی جاری را اعلام و عنوان کرد: برای تامین سرانه در سال آینده تلاش می‌کنیم سرانه مدارس را برای هر دانش آموز از 3500 تومان به 5000 تومان افزایش دهیم.

وی افزود: این رقم تنها بخشی از هزینه قبوض برق و گاز و... را تامین می‌کند و مدارس ما کماکان برای اداره کردن خودشان به مشارکت مردم نیاز دارند. به عنوان مثال تنها حقوق معلمان یک مدرسه 12 کلاسه ابتدایی با 360 دانش‌آموز با احکامی که بعد از عید صادر کردیم سالانه به 850 میلیون تومان می‌رسد که دولت آن را تقبل می‌کند، همچنین 30 میلیون تومان برای هزینه‌های جاری نیاز دارد. مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه از مدیران مدارس درخواست داریم طوری مدرسه را اداره کنند که اعتماد خانواده‌ها برای مشارکت جلب شود ، گفت: کمک‌های مردمی چهار درصد کل هزینه‌ای می‌شود که دولت می‌پردازد و این قضاوت که دولت به مدارس کمک نمی‌کند منصفانه نیست. باید خدمات خوب به مردم بدهیم و اعتمادسازی کنیم و مردم هم مشارکت کنند.

تعداد بازدید: 2011 ، امتیاز کاربران: 1 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی