پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:19   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26098صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیشنبه، 2 خرداد 1394 - 16:18
هشدار کارشناس سازمان ملل در مورد مقاوم سازی مدارس تهران
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

معاون دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحد در تهران گفت: طبق گفته کارشناسان بیش از ۵۰ درصد مدارس در تهران نا امن و بیش از ۱۴۰۰ مدرسه دارای سن بالای ۴۰ سال هستند که باید مقاوم سازی شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمت اکدوغان در مورد مقاوم سازی ساختمانها در پایتخت گفت: پیش از هر چیز باید ریسک ها را شناسایی کرد، و به محض دانستن ریسک ها باید آن ها را کاهش داد.

وی افزود: طبق گفته مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران، بیش از ۵۰ درصد مدارس در تهران نا امن و بیش از ۱۴۰۰ مدرسه دارای سن بالای ۴۰ سال که بسیار ریسک پذیر هستند و باید مقاوم سازی شوند.

اکدوغان با تاکید بر لزوم دانستن اولیه مفهوم ریسک، گفت: مرحله پس از آشنایی با مفهوم ریسک، کاهش آن است و در مرحله بعدی باید این ریسک را به قالبی دیگر تبدیل کنیم. این تبدیل به این معناست که باید اصول ساخت و ساز جدید و یک الگوی خوب برای ساختمان های مقاوم داشته باشیم؛ همچنین باید سیاست‌های بیمه ای خوبی به منظور اطمینان از روند بازسازی اجرا کنیم.

نماینده سازمان ملل در پایان یادآور شد: اقدام آخر، اطمینان از انتشار مطالب است. باید مردم را آموزش داد و مطمئن شد که در هنگام فجایا قادرند خودشان را با اوضاع وقف دهند. نشست های تخصصی باید در رابطه با همین مسائل و دیگر اقدامات برای تحقق این اهداف انجام شود.

تعداد بازدید: 646 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی