پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:32   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26114صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیسه شنبه، 5 خرداد 1394 - 17:41
رونق بازار مسکن از سال 1396
بازار مسکن مرده است و با چنین تنفس های مصنوعی زنده نخواهد شد. رکود به وجود آمده در بازار مسکن بیش از آن است که بتوان با این طرح ها و راهکارها بر آن غلبه کرد.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

یک کارشناس مسکن گفت: رکود به وجود آمده در طول سال های اخیر با طرح هایی از قبیل افزایش وام خرید مسکن در کوتاه مدت برطرف نمی شود.

بهرام غفاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تاثیر افزایش مبلغ خرید وام مسکن اظهار کرد: بازار مسکن مرده است و با چنین تنفس های مصنوعی زنده نخواهد شد. رکود به وجود آمده در بازار مسکن بیش از آن است که بتوان با این طرح ها و راهکارها بر آن غلبه کرد. مدیر اجرایی پیشین سازمان مرکزی نظام مهندسی کشور با بیان این که سیاست های انقباضی سال های گذشته به حدی بوده است که منابع پولی مردم را به شدت محدود کرده است، گفت: افزایش وام مسکن تا این میزان تحول و تکانی در بازار به وجود نخواهد آورد. غفاری تاکید کرد: رکود و انجماد اقتصادی به وجود آمده همراه با تورم بالا، بسیار سنگین تر از آن است که با این طرح ها شکسته شود.

وی با بیان این که آثار سیاست های رشد اقتصادی که دولت در نظر دارد تا روشن شدن وضعیت تحریم ها طول می کشد، گفت: آثار این سیاست در صورت همراهی برداشتن تحریم ها بیش از یکسال زمان خواهد برد.

مدیر اجرایی سابق سازمان مرکزی نظام مهندسی کشور تاکید کرد: در صورت جان گرفتن بازار انرژی می توان انتظار بازگشت بازار مسکن به سال های قبل از تحریم را داشت. این روند از اوایل سال 1396 آغاز می شود.

تعداد بازدید: 1160 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی