صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:53   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26438صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 8 تیر 1394 - 15:09
پشت پرده استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:


ادعاهای یک سایت حامی « محمود فرشیدی » در مورد پشت پرده استیضاح وزیر آموزش و پرورش + توضیحات سخن معلم مطلب ویژه

پشت پرده استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش

اسیتضاح وزیر آموزش و پرورش ظاهرا حاشیه های زیادی به دنبال داشته است .

سایت " رسانه معلم " که با پشتیبانی محمود فرشیدی ، دبیر کانون تربیت اسلامی فرهنگیان و وزیر دولت احمدی نژاد اداره می شود در یادداشتی با عنوان « تعهدات وزیر آموزش و پرورش به مجلس، برای خروج از استیضاح! » ، موارد و ادعاهایی به شرح زیر مطرح نموده است :

" مدیریت سایت - در جریان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح گردید.
باسمه تعالی

تعهدات وزیر آموزش و پرورش  به مجلس (مجلس همدلی کرد اینک نوبت آقای فانی است)

صبح  روز سوم تیرماه پس از طرح بخشی از کاستی های مهم آموزش و پرورش توسط طراحان استیضاح و به هنگام طرح میانجیگری آقای حداد عادل که توسط آقای مصباحی مقدم خوانده شد مقرر گردید، اقدامات خلاف انجام شده درطول 22 ماه گذشته اصلاح گردد، وزیر نیز پشت تریبون قرار گرفت و با زبان روزه قول داد اقدام نماید .

موارد مطرح شده توسط نمایندگان به شرح زیر است ؛ لذا وزیر محترم با پای بندی به تعهداتش، می بایست در اسرع وقت اقدام و ثابت کند اکنون که مجلس ندای همدلی را  سر داده است ، وزیر و دولت نیز به تعهدات شان عمل می کند.

1- تغییر مشاوران و معاونانی که سابقه وابستگی به احزاب فتنه گر و جبهه منحله  مشارکت را دارند و همچنین سیاسیونی که وزارت آموزش و پرورش  را ستاد انتخاباتی قرار داده اند.

2- تعطیلی نشریه منحرف تربیت سیاسی ،که با بودجه 400میلیارد ریالی بخشی از منابع مالی را صرف دو قطبی کردن جامعه و ترویج سران فتنه88 می نماید .

3  -گماردن فردی با صلاحیت ،متخلق به اخلاق اسلامی و آشنا به شئون تربیت دینی در راس معاونت پرورشی، و اجرای نظر رهبری معظم مبنی بر سم بودن ورود جریان های سیاسی به آموزش و پرورش کشور.

4 - تغییر افراد سیاسی از هیات امنای صندوق ذخیره و تعیین فردی اقتصادی به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، معرفی هرچه سریع تر بازرسانی مجرب برای حساب رسی از صندوق ذخیره و شرکت های تابعه و بانک سرمایه.

5- تعیین تیمی با صلاحیت جهت پیگیری مطالبات آموزش و پرورش از دولت و مشخص شدن منابع مالی مربوط به وجوه واریزی 100هزارتومانی به حساب فرهنگیان و یک میلیون تومانی به حساب کارکنان و مدیران ستادی در ایام مطرح شدن استیضاح در مجلس.

6 - معرفی  مدیرانی از وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره که اتومبیل هیوندایی دریافت نمودند و لغو قرارداد آنان برای عبرت آموزی آیندگان.

7- معرفی شرکت هایی که از محل منابع معلمان در بانک سرمایه بدون وثایق معتبر و بعضا با یک چک ، وام های چند صدمیلیارد ریالی دریافت نموده اند و نوع وابستگی آنان به مدیران.

8-تعیین فردی با صلاحیت علمی و دینی ،آشنا به اصول تربیت اسلامی جهت ریاست دانشگاه فرهنگیان، و حذف برخی عناصر فتنه 88 از مسئولیت های این دانشگاه.

9- توقف طرح واگذاری مدارس دولتی به اشخاص و خلع ید از برخی مدیران که گفته می شود تا سه واحد آموزشی را در اختیار گرفته اند .

­­­10- اجرای سند تحول آموزش و پرورش و ابقای ردیف بودجه ای آن باتوجه به اینکه تا سال 93، 250میلیارد تومان اعتبار در ردیف آن گنجانده شده و برای سال94 حذف گردید.

11-صدور احکام تطبیقی ( ارشد وخبره) بازنشستگان سال های 86 به بعد باتوجه به اینکه تاکنون فقط برای 100هزارنفر صادر شده است

محمد زاده 94/4/3

منبع : رسانه معلم "

تعداد بازدید: 2251 ، امتیاز کاربران: 10 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سایه
|    | 1394/4/9 - 05:42 |     0     0     |
موارد ذکر شده خوب است و به حق و به جا است .و...ادامه

12- پیگیری اعز ام معلمانی که چهار سال است اعزام نشده اند که وزیر عمدا سنگ اندازی میکند وسیاسی برخورد می کند بااعزام وهیچ ازمونی هم نگرفته و برای اعزام بهانه های واهی ودروغ می گوید.
13- توقف واگذاری مدارس دولتی خارج به اشخاص
و توقف استفاده از نیروها محلی خارج در حالیکه نیروی اماده و متعهدو فرهیخته تر منتظر اعزام هستند مگر امارات عربستان و..که مشکل ویزا دارند.

ممنون از لطف و توجه شما در درج این مطلب



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی