شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:17   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26456صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیچهارشنبه، 10 تیر 1394 - 11:48
بیانیه ی تکذیب
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

بیانیه ی تکذیب
 
پیرو درج خبر به کد 26435 در خبرگزاری شمال غرب، روابط عمومی دفتر حجت الاسلام شهریار حبیب زاده بیانیه ی تکذیب خبر را در اختیار این خبرگزاری قرار می دهد. مطابق ماده 23 قانون مطبوعات و رسانه ها، شما موظف به انتشار این خبر هستید، در غیر اینصورت بنابر تبصره 3 این ماده، حق پیگیری قضایی محفوظ است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَکُونُواْ مَعَ الصَّادِقِینَ»
سوره مبارکه توبه، آیه 119

در این روزها و ماه های منتهی به انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، متاسفانه عرصه‌ی شایعه های سیاسی و به طور خاص اخبار پیرامون نامزدی افراد برای نمایندگى مجلس شوراى اسلامى، از همیشه گسترده تر است. پیرامون حضور اینجانب در اردبیل نیز که غالبا براى صله ارحام، به ویژه مادر عالیقدرم و دوستان قدیمی و فعالان اجتماعی انجام مى شود و البته در کنار آن حضور در برخی محافل فرهنگى و اجتماعی به مناسبت هاى دینی و ملی و سیاسی و…، اخیرا موجی از قضاوت های عجولانه و دور از انصاف شکل گرفته است. به گونه ای که این شائبه را در برخى افراد به وجود آورده است که این فعالیتها، مقدمه اى براى سامان دادن به امر تبلیغ رسانه اى جهت نامزدى انتخابات مجلس شوراى اسلامى بوده و روندى رو به رشد و فزونی دارد. حال اینکه در کشور ما عموماً و شهر ما خصوصاً با روند پرشتاب حوادث سیاسى و اجتماعى و آشفتگی های حاصل از برخی منفعت طلبی ها و خودبینی ها، تصمیم پیرامون این پدیده، در این زمان و بدون دست یافتن به اطلاع دقیق از مختصات اوضاع، دور از تدبیر جلوه مى کند.
با این حال، پیرو انتشار خبری در چند خبرگزاری محلی در مورد حضور اینجانب در انتخابات مجلس پیشرو در همراهی یک طیف خاص از فعالان سیاسی، برای مقابله با فضای شایعه پراکنی و اینگونه رفتارهای غیرحرفه ای رسانه ای، در پاسخ به مردم شریف اردبیل، صادقانه عرض می کنم که پس از عذرخواهی از دعوت دوستان و برخی بزرگان در انتخابات دوره‌ی گذشته ی مجلس، در این مدت و بعداز وصول نامه ای مبنی بر دعوت جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی و سیاسی، این سوال دغدغه ی بنده بود که پس از سال ها تلاش در مناصب مختلف برای خدمت به مردم در امور اجرایی، آیا حضور بنده در انتخابات مجلس می تواند گرهی از مشکلات مردم باز کند؟ آیا می توان قدمی به سوی اصلاح امور و توسعه ی استان و حل گرفتاری های مردم برداشت؟ از این روی، اینجانب به همراه برخی دوستان در این مدت و در سفرهایی به اردبیل، به مشورت و کسب نظر صاحب نظرانی از میان فعالان تمامی اقشار، از جمله فعالان صنفی، احزاب، جوانان و دانشجویان و ... پرداخته ام. لذا با احترام به دعوت دوستان در حال انجام رایزنی های اولیه در این خصوص هستم. لیکن هرگونه همراهی و همکاری با برخی طیف های سیاسی را با قاطعیت تکذیب می نمایم.

با احترام به مردم شریف اردبیل
شهریار حبیب زاده گرجان

تعداد بازدید: 1817 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی