شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:44   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26458صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیچهارشنبه، 10 تیر 1394 - 11:58
مدل تکمیل شده لنز هوشمند گوگل سال 2019 عرضه می‌شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 

ژانویه گذشته شرکت گوگل اعلام کرد که در حال کار کردن روی لنز چشمی هوشمند است و مدل اولیه آن حسگر تشخیص گلوکز دارد تا مشکلات بیماران دیابتی را کم کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اگرچه گوگل پیش از این توضیح داده بود که این لنزها طی 5 سال آینده به صورت عمومی وارد بازار جهانی نمی‌شوند، اما هم اکنون به صورت رسمی از سوی این شرکت اعلام شده است که این فناوری پوشیدنی سال 2019 میلادی در اختیار مردم جهان قرار خواهد گرفت.

این خبر به دنبال ثبت حق امتیاز جدید توسط گوگل اعلام شد و غول اینترنتی جهان به دنبال آن توضیح داد که این لنزهای طبی کوچک می‌توانند در آینده نزدیک برای مبتلایان به بیماری دیابت مورد استفاده قرار گیرند.

با ثبت این حق امتیاز یکی از سخنگویان گوگل به خبرنگاران توضیح داد که هنوز به طور دقیق مشخص نیست که از این حق امتیاز در محصول نهایی استفاده شود. اما گوگل تلاش می‌کند هرچه سریع‌تر نمونه تکمیل شده فناوری خود را به تولید برساند.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند، لنزهای کوچک طبی گوگل می‌توانند میزان گلوکز بدن را با تحلیل دقیق اشک انسان محاسبه کنند. این لنزها می‌توانند هر ثانیه یک بار اطلاعات خود را به‌روز کنند و نتایج به دست آمده را به پزشک انتقال دهند.

 

تعداد بازدید: 620 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی