RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:37   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26512صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 14 تیر 1394 - 12:30
رانندگان آژانسها و سرویسهای مدارس را با مزایا و محاسن اجرای طرح خط سفید آشنا کنیم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

شهردار منطقه 22 در جلسه مشترک خود و همکارانش با پلیس راهور برای اجرای هرچه بهتر خط سفید پیشنهاد کرد: « در فاز بعدی اجرای طرح خط سفید، تمامی رانندگان آژانسها و سرویسهای مدارس منطقه برای اجرای هر چه بهتر این طرح آموزش ببینند. »
رانندگان آژانسها و سرویسهای مدارس را با مزایا و محاسن اجرای طرح خط سفید آشنا کنیم

به گزارش پایگاه خبری"فراز"  در این جلسه که با حضور مولایی شهردار منطقه و همکارانش همچنین سرهنگ عامری رییس پلیس راهور منطقه و معاونان وی در سالن کنفرانس دفتر شهردار برگزار شده بود، شهردار منطقه 22 گفت: « نزدیک به 9 ماه است که اجرای طرح خط سفید با تامین زیرساختهای آن از سوی حوزه های فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک آغاز شده و افزون بر انجام خط کشی، ترمیم آسفالت و نصب و تعمیر چراغهای راهنمایی و رانندگی، تبلیغات گسترده محیطی با توزیع بروشورهای مرتبط، اطلاع رسانی و تهیه خبر نیز در دستور کار قرار گرفته است. در بحث آموزشهای شهروندی و فرهنگسازی در زمینه اجرای این طرح، اقدامات خوبی از سوی منطقه صورت گرفته و با آموزش رانندگان تاکسی، اتوبوس و رانندگان همچنین ارائه آموزشهای مرتبط در مدارس و  مساجد و ... در قالب همایشها و سمینارهای متعدد، سعی کردیم در ارتباط با ایجاد نظم و انضباط اجتماعی از طریق خط سفید و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فعالیت کنیم. تمامی رانندگان استیجاری و ثابت منطقه نیز طی 2 مرحله در کلاسهای آموزشی خط سفید، آسمان آبی، زمین پاک شرکت کرده اند.»

 

وی در ادامه پیشنهاد آموزش رانندگان آژانسها و سرویسهای مدارس منطقه را قدم بعدی در اجرای طرح خط سفید مطرح کرد و افزود: « لازم است تمامی رانندگان در جریان محاسن و مزایای طرح خط سفید باشند و این موضوع به رعایت هر چه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی کمک خواهد کرد.»

 

در ادامه این جلسه تمامی اعضا بویژه مدیران حاضر پیشنهادات خود را در ارتباط با اجرای هرچه بهتر خط سفید و نحوه گسترش طرح در دیگر نقاط منطقه ارائه دادند. همچنین مقرر شد این جلسات بصورت هفتگی برگزار شود .
 

تعداد بازدید: 734 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING