پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 10:41   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26692صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیجمعه، 2 مرداد 1394 - 23:56
ما می‌گوییم این وزیر خارجه صهیونیست فرانسه که بیشترین اذیت را به تیم دیپلماسی ما صورت داد حالا می‌خواهد به ایران بیاید، چرا فرش قرمز پیش رویش باز کنیم؟
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:


تقوی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران:
نباید برای وزیر خارجه صهیونیست فرانسه فرش قرمز پهن کرد / هنوز وضعیت توافق مشخص نیست عده ای علاقه دارند مک‌دولاند آمریکایی در ایران شعبه باز کند
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در دانشگاه تهران با اشاره به سالروز اولین اقامه نماز جمعه در تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه سال 58، افزود: امروز بر ولایت فقیه به شدت تاکید داریم و هرگز و هرگز اجازه نمی دهیم و نخواهیم داد که کسی بخواهد به این حریم مقدس ولایت نزدیک شود و به شکلی آن را تضعیف کند.

وی افزود: ما می‌گوییم آمریکا دشمن شماره یک مستضعفان است حالا عده‌ای هنوز توافق مشخص نیست علاقه دارند مک‌دولاند آمریکایی بیاید در ایران و شعبه باز کند.

تقوی اضافه کرد: ما می‌گوییم این وزیرخارجه صهیونیست فرانسه که بیشترین اذیت را به تیم دیپلماسی ما صورت داد حالا می‌خواهد به ایران بیاید چرا فرش قرمز پیش رویش باز کنیم؟ ما طرفدار شاخ و شانه کشیدن با دنیا نیستیم که عده‌ای مدام ما را محکوم به این امر می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خاطرنشان کرد: حرف ما به آقایان مسئول این است که ائمه جمعه معتقدند آنهایی که در زمان تحریم بیشترین فشار را به ایران آوردند باید در صف آخر قرار بگیرد نه اینکه برای آنان فرش قرمز پهن کنند.

 

تعداد بازدید: 651 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سیدغریب
|    | 1394/5/6 - 00:40 |     0     0     |
برای یک بار هم شده برای ثبت در تاریخ یک. .ٔنه......... محکم وضعیت ما را برای همیشه روشن خواهد کرد. و این فقط و فقط کار رهبر. است


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی