شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:05   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26721صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 3 مرداد 1394 - 18:37
آغاز رتبه بندی معلمان از اول مهرماه
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 

نصرنیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسات متعدد کمیسیون آموزش در آذربایجان شرقی، گفت: معاونان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم مشکلات مربوط به بودجه را انتقال دادند که قرار شد در جریان بررسی لایحه بودجه 95 نسبت به بودجه دانشگاه ها و آموزش و پرورش تجدیدنظر شود.
برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصرنیوز ، علیرضا منادی با اشاره به دستاوردهای سفر هفته گذشته اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به  آذربایجان شرقی گفت: کمیسیون توانست با حضور حداکثر اعضا، بازدیدهای خوبی را از بخش های آموزش عالی، آموزش و پرورش و آموزش پزشکی به عمل آورد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حاصل این بازدیدها اشاره و تصریح کرد: حاصل این بازدیدها آشنایی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با مشکلات موجود بود که در نهایت منجر به این شد که آنها بتوانند ایده درستی از واقعیت های دانشگاه های آذربایجان داشته باشند.

وی افزود: در بخش آموزش و پرورش جلسه ای با حضور تمامی مدیران استانی و شهرستانی و معاونان وزیر داشتیم که نتیجه نهایی این بود که موضوع رتبه بندی معلمان از مهرماه آغاز شود.

 منادی در ادامه به اظهارات معاونان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر کمبودهای مالی موجود در این حوزه اشاره و عنوان کرد: با انتقال مشکلات موجود به کمیسیون، قرار شد در بررسی بودجه سال 95 که طی چند ماه آتی به مجلس می آید، مسائل بودجه ای دانشگاه ها و آموزش و پرورش بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی این جلسات مقرر شد دانشگاه پیام نور مجری دانشگاه مجازی در کشور باشد، گفت: همچنین برخی دانشگاه ها مثل دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه سهند و دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشکلات بودجه داشتند که بعد از استماع و ثبت آنها از سوی اعضای کمیسیون آموزش قرار شد برای سال 95 بودجه خوبی برای آنها دیده شود، از طرفی قرار شد در زمان بررسی برنامه پنج ساله ششم توسعه، برنامه های وزارت آموزش و پرورش در صورت وجود ایده های قابل قبول، به صورت عملی درآید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین یکی از دستورکارهای کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص سنجش در مقطع  دکترا و دکترای پژوهشی بررسی و قوانینی در این خصوص تصویب و بقیه بررسی آن به جلسه هفته جاری موکول شد.

تعداد بازدید: 3658 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی